הדיסקית "הלב שלנו שבוי בעזה" (צילום: האתר הרשמי)
הדיסקית "הלב שלנו שבוי בעזה" (צילום: האתר הרשמי)

הלב שלנו שבוי בעזה: השרשרת שכולנו צריכים לענוד

קורין הראל מרמת אלון הקימה קבוצה לרכישה מרוכזת של "דיסקית מחויבות" - דיסקית שעיצב מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים - והזמינה את תושבי השכונה (אך לא רק) לרכוש אותה. כל ההכנסות יועברו למטה המשפחות

פורסם בתאריך: 29.10.23 16:14

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים שנפתח בחמ"ל האזרחי של אחים לנשק יצא ביוזמה מרגשת – "דיסקית מחויבות" שמעוצבת כמו דיסקית זיהוי צה"לית ממתכת ונושאת את הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה" בעברית ואת הכיתוב "החזירו אותם הביתה – עכשיו!" באנגלית.

"מאז יום שבת, 7 באוקטובר, מאות אנשים חפים מפשע – תינוקות, ילדים, הורים, אחיות, אחים וקשישים – מוחזקים בשבי חמאס וכלואים בסיוט מתמשך", נכתב באתר המכירה, "כל שנייה חשובה, ועלינו לפעול מהר כדי להחזיר אותם לחיק משפחותיהם. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מוביל את המשימה להשיב את החטופים הביתה, אך איננו יכולים לעשות זאת ללא תמיכתכם. דיסקיות המחויבות לחטופים ולנעדרים נועדו להזכיר את המחויבות של כולנו להשבתם הביתה, עכשיו".

הדיסקיות החלו לצבור נוכחות ברשתות ועל המסך הקטן. אתמול (שבת) אופירה אסייג ומעיין אדם, שתי המגישות של משדר הלילה ענדו את הדיסקית במהלך השידור. גם דני קושמרו עונד את הדיסקית הזו בעת שידוריו מהאולפן המאולתר בדרום, ואף העלה לחשבון האינסטגרם שלו ריל שהתמקד בדיסקית.

 

דני קושמרו עונד את הדיסקית (צילום: עמוד האינסטגרם שלו)

דני קושמרו עונד את הדיסקית (צילום: חשבון האינסטגרם שלו)

 

 

קורין הראל, תושבת רמת אלון, הרימה את הכפפה, וזמן קצר לאחר הפרסום של מטה החטופים והנעדרים פתחה ב-PayBox קבוצה לרכישה מרוכזת לתושבי השכונה, אך לא רק, שלחה הודעה בקבוצת הווטסאפ השכונתית והזמינה את התושבים לרכוש דיסקית להשבת החטופים.

"הדיסקיות יחולקו במתנ"ס אחרי שנבצע רכישה מרוכזת", כתבה הראל בהודעה, "כל כספי התרומות יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. המטרה שלנו היא שכל אזרח בישראל יענוד את הדיסקית קרוב ללבו ויזכור את החטופים והנעדרים בכל רגע ביום, ואת המחויבות שלנו להחזרתם שלמים ובריאים הביתה". כדי להעצים את האפקט מתבקשים הרוכשים להעלות תמונה עם הדיסקית לרשתות החברתיות עם ההאשטאג bringthemhomenow#.

את הדיסקיות ניתן לרכוש ישירות מהאתר של מטה החטופים והשבויים, אך שם יש מינימום רכישה של עשר דיסקיות. הרכישה דרך קבוצת רמת אלון מאפשרת רכישה של דיסקית אחת או יותר במחיר של 30 שקל ליחידה. הרכישה דרך הקבוצה השכונתית תתאפשר עד לסוף יום שלישי, 31 באוקטובר, ואיסוף הדיסקיות יתבצע במועד מאוחר יותר ועל כך תגיע הודעה בנפרד. 

לינק ל-paybox ייעודי של רמת אלון. ניתן לשלם גם ב-bit.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זה ממש לא נכון ולא טוב

    א. דיסקיות זה דבר צבאי והחברה האזרחית בטח במצב מלחמה לא צריכה ללכת איתן
    ב. די לעשות רווחים ופרסום לעצמכם על גב החטופים. הרבה אמנים החליטו שזה כלי שיווקי לפרסם עצמם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר