קיר החטופים במרכז הקהילתי בת גלים (צילום: יובל בוסין)
קיר החטופים במרכז הקהילתי בת גלים (צילום: יובל בוסין)

העירייה חזרה בה? תמונות החטופים נשארו במקומן

על אף שטענה כי שיקולים פדגוגיים הובילו להחלטתה להעביר את תמונת החטופים מקומת הכניסה של המרכז הקהילתי בבת גלים לקומה השנייה, עיריית חיפה הותירה את תמונות החטופים במקומן. יו"ר ועד השכונה יובל בוסין: "חבל שנקלענו לכל הסיפור הזה מלכתחילה"

פורסם בתאריך: 22.11.23 16:08

האם עיריית חיפה חזרה בה מהחלטתה להעביר את תמונת החטופים מקומת הכניסה של המרכז הקהילתי בבת גלים לקומה השנייה? כזכור, בהסכמה של המרכז הקהילתי נתלו התמונות בקומת הכניסה על ידי יו"ר ועד שכונת בת גלים יובל בוסין שנעזר בתלמידים מבית הספר הטכני של חיל הים עתיד צור ים.

ביום ראשון, בתגובה לטענות על העברתן של התמונות אל הקומה השנייה במרכז, שהתנועה בו היא דלה מאוד, נמסר מהעירייה כי "בעקבות פניות מצד הורים לילדים צעירים תושבי השכונה על תליית תמונות החטופים בקומת הכניסה של המרכז הקהילתי, הנהלת העירייה החליטה להעתיק את התמונות לקומת ההפעלות למבוגרים – מקום שבו פחות ילדים ייחשפו אליהן".

 

 

סגנית מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה טלי גולדשטיין הוסיפה: "לנוכח המצב המורכב, שבו כולנו מזדהים עם הכאב ומייחלים לחזרת החטופים בשלום, אנו מבינים את הצורך בשמירה על המרכז הקהילתי כמקום מוגן ומאפשר לכל התושבים בכל הגילאים. בשל כך קיבלנו החלטה לא להסיר את התמונות אלא להעתיקן בתוך המרכז למקום שבו פחות ילדים צעירים ייחשפו אליהן. המציאות המדממת והכואבת שבה אנו נמצאים משרה כאב, עצב וחוסר ודאות בקרב רבים. יכולתנו לשמור על החוסן החברתי היא באמצעות שמירה על מרחבים שבהם ניתן להרגיש מוגנים ובטוחים, ולהמשיך את מעט השגרה האפשרית, במיוחד עבור פעוטות, ילדים ובני נוער".

לדבריו של בוסין, למרות כל הנימוקים הפדגוגיים חזרה בה העירייה מכוונתה להעתיק את התמונות, ואלה נשארו על מקומם: "אני מברך על החלטת העירייה שבחרה להשאיר את התמונות במקומן. חבל שנקלענו לכל הסיפור הזה מלכתחילה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכן של בוסין

    שיובל בוסין יתלה את התמונות אצלו בסלון ויפסיק לחבל במאמצי העירייה והורי השכונה לשמור על מרחב פעילות לקטנטנים נקי ממראות זוועות המלחמה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר