המחבל הירוי בבת גלים (צילום: עמרי דץ)
המחבל הירוי בבת גלים (צילום: עמרי דץ)

פיגוע בכניסה לבה"ד חיל הים: המחבל נוטרל, חייל נפצע

המחבל הגיע ברכבו לכניסה לבה"ד חיל הים בבת גלים ברחוב יעקב כספי, התנגש בחומה, יצא מהמכונית עם גרזן - ונורה למוות על ידי קצין שהיה במקום. חייל כבן 20 נפצע ברגליו באורח קשה ופונה לקריה הרפואית רמב"ם. נבדק החשד שהמחבל הוא ערבי ישראלי תושב טמרה

פורסם בתאריך: 29.1.24 10:49

פיגוע בבת גלים: עדי ראייה מספרים על אדם שהגיע ברכבו – מכונית לבנה מסוג מזדה – לכניסה לבה"ד חיל הים בבת גלים, התנגש בחומה, יצא מהמכונית עם גרזן – ונורה למוות על ידי קצין צה"ל שהיה במקום. חייל כבן 20 נפצע קשה כתוצאה מהדריסה. נבדק החשד שהמחבל הוא ערבי ישראלי תושב טמרה.

ממד"א נמסר כי בשעה 10:31 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על צעיר כבן 20 שנפצע ברחוב יעקב כספי בבת גלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לחייל הפצוע ופינו אותו במצב קשה לקריה הרפואית רמב"ם. מבית החולים נמסר כי הפצוע הובהל לחדר ההלם והוא מורדם ומונשם, אך לא נשקפת סכנה לחייו.

 

זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

 

פראמדיק מד"א חנן זוהר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב סמוך לחומה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים תחתונות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

כוחות משטרה הוזנקו למקום והחלו בסריקות אחר חשוד נוסף שייתכן ונמלט מהזירה. משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר ביצע מחבל פיגוע דריסה סמוך לבסיס צה"ל בצפון הארץ. לאחר מכן יצא המחבל מהרכב וניסה לפגוע בלוחמי צה"ל באמצעות גרזן. הלוחמים הגיבו בירי, וקצין צה"ל נטרל את המחבל".

 

הרכב שהתנגש בחומה (צילום: איחוד הצלה)

הרכב שהתנגש בחומה (צילום: איחוד הצלה)

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר