רחוב שער פלמר (צילום: ברקן-אלחייני אדריכלות נוף)
רחוב שער פלמר (צילום: ברקן-אלחייני אדריכלות נוף)

חגיגות יום העצמאות עשויות לעבור לעיר התחתית

ראש העיר עינת קליש רותם הורתה לאנשי חברת אתו"ס לבדוק את האפשרות להעתיק מהאיצטדיון העירוני לאזור שער פלמר את האירוע המרכזי של חגיגות יום העצמאות שבו יופיעו נטע ברזילי, אינפקטד מאשרום, טיפקס ונצ'י נצ'. יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד: "נבדוק את המשמעות הכספית של שינוי המיקום ואת ההיתכנות הביצועית והארגונית של המהלך"

פורסם בתאריך: 15.3.19 08:11

ראש העיר עינת קליש רותם בודקת את האפשרות להעביר את חגיגות יום העצמאות שתוכננו להתקיים ברחבת האיצטדיון העירוני לרחוב שער פלמר בעיר התחתית. אתמול (חמישי) בערב נערכה ישיבה מיוחדת בהשתתפותם של קליש רותם, סגני ראש העיר נחשון צוק והרב דובי חיון, יו"ר דירקטוריון חברת אתו"ס יעקב פינגולד ומנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי על אירועי יום העצמאות המתוכננים בעיר, ובה ביקשה ראש העיר מבכירי אתו"ס לבדוק את האפשרות להעתיק מהאיצטדיון לעיר התחתית את האירוע המרכזי שבו יופיעו זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, הרכב הטרנס אינפקטד מאשרום, להקת טיפקס והראפר נצ'י נצ'.

כזכור, לראשונה זה שנים רבות הוחלט בעירייה לא לערוך את האירוע המרכזי של חגיגות יום העצמאות בשדרות מוריה אלא ברחבת האיצטדיון שיכולה להכיל מספר רב יותר של חוגגים – כ-50,000 לפי ההערכות.

 

 

פיינגולד אישר את הדברים ל"כלבו – חיפה והצפון" ואמר: "אתו"ס תבדוק את המשמעות הכספית של שינוי המיקום ואת ההיתכנות הביצועית והארגונית של המהלך. האופציה תיבדק, האינפורמציה תובא לראש העיר, והיא זו שתחליט".

בסביבתה של קליש רותם מוסיפים כי היא מעוניינת להוסיף אמנים חיפאים לליין אפ בבמות השונות. יצוין כי ראש העיר הורתה לפני שבועות אחדים להימנע מההוצאות הכבדות שכרוכות בהבאת כוכבים לעיר ולהתמקד באמנים מקומיים, אך עם הזמן התמלאה הרשימה באמנים בקנה מידה ארצי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. במקום לעזור לעניים מבזבזים סכומי עתק על הופעות טיפשיות

    חיפה משוועת לסיוע לתושבים רבים עניים ומזכים,די להסתובב בחטיבת כרמלי,בהדר תחתון,בשער עלייה ובנווה דוד כדי לראות את עלובי החיים אוספים מפחים ולא רק הם,ילדים מסכנים למשפחות עניות שזקוקים לסיוע ועזרה,ונעים,וקשישים(חיפה עם הכי הרבה מבוגרים).
    במקום זה מה עושים מבזבזים סכומי עתק על הופעות מיותרות ומילא במחירים סמליים של מאות שקלים לזמר.זמרים מסתובבים בערב יום עצמאות ובבוקר חלקם כבר יכולים לקנות דירה במזומן.
    העשיר מעשיר והעני יותר עני.חוסר צדק

  2. אין אל האצטדיון תחבורה ציבורית בערב יום העצמאות

    ואיך יגיעו 50 אלף איש לאצטדיון?
    איזו תחבורה ציבורית תהיה לשם?
    או שהחגיגה תהיה בעיקר 5 ק"מ של פקקים מכל כיוון כמו בארועים בחוף דדו. הפקרות לארגן ארועים המוניים בלי תוכנית תחבורה אליהם. ולפתוח 2 חניוני עפר שרק מגבירים פקקים זה לא פתרון.

  3. דניאל

    רעיון מצוין כל הכבוד אין ראוי מלעשות את החגיגות בתחתית. נגיש לכולם. מטרונית חינם. יופי שאפו לקאליש!

  4. דני דין

    מוריה ומרכז הכרמל מתו עכשיו צריך לעזור לעיר התחתית. יום העצמאות יעזור לסוחרים שם.ומה עם הדר הגוססת?

  5. דניאל

    בשישי בערב היו שם יריות מול בית הזונות החדש שנפתח בין בית הקפה למסעדה המפונפנת. אולי קולות הזיקוקים יסוו את קולות הירי.

  6. מוטי

    איך אתם עושים שם עצמאות זה איזור מסוכן כל הזמן יורים שם ויש שם מלא זונות ונרקומנים ומזרקים אתם רוצים שהילד שלי יאכל דקירה או בטעות ידרוך על מזרק או יקבל איידס מזונה ?
    תעשו בכרמל כמו שהיה כל שנה איפה שבטוח ויפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר