אולמי קאלה (צילום: אלדד צלמים)
אולמי קאלה (צילום: אלדד צלמים)

צו הפסקה מינהלי הוצא לאולמי קאלה

ביקורת של משרד הבריאות גילתה באולמי קאלה "מצב תברואתי ותפעולי ירודים וליקויים חמורים המסכנים את בריאות הציבור". למרות שנערך לבעלי האולם שימוע והם הבטיחו לתקן את הליקויים, בביקורת חוזרת התברר כי הם גילו "התעלמות מוחלטת מהדרישות"

פורסם בתאריך: 2.9.19 14:57

משרד הבריאות הוציא היום (שני) צו הפסקה מינהלי לאולם השמחות קאלה במפרץ חיפה בשל ליקויים תברואתיים. "אני מוציא את הצו על סמך ממצאי הביקורת שערכו במקום מפקחת לשכת הבריאות המחוזית חיפה ורופא וטרינר רשותי ב-6 באוגוסט", כתב סגן רופא המחוז ד"ר יהונתן דובנוב, וציין כי נוסף על הביקורת התקיימו גם שימוע ובדיקה חוזרת, אך אלה לא הביאו לביטול ההחלטה.

במכתב צוין כי "בביקורות נמצאו מצב תברואתי ותפעולי ירודים וליקויים חמורים המסכנים את בריאות הציבור. הליקויים המשמעותיים שנמצאו ואשר בגללם אני מוציא את צו ההפסקה המינהלי הם מצב תברואתי ירוד במבנה ובציוד וטיפול לקוי במזון ובאחסנתו, אשר פורטו במכתב ההזמנה לשימוע וגם בדוח הביקורת".

 

 

דובנוב תיאר במכתבו התנהלות מזלזלת של בעלי האולם גם לאחר הביקורת השלילית: "בשימוע שערכתי השהיתי את הוצאת צו ההפסקה המינהלי עד לקבלת תוצאות ביקורת חוזרת אל מול הצהרתך שתפעל לתיקון הליקויים ותציג תוכנית כללית לשיפור המצב בעתיד ואת נוהלי העבודה החתומים על ידי יועץ המזון תוך שבעה ימים מיום השימוע. בשל ממצאי הביקורת החוזרת, אשר מצביעים על המצב התברואתי הירוד, על המשך הטיפול הלקוי במזון, על אי הצגת נוהלי עבודה ועל התעלמות מוחלטת מדרישותינו אשר מסכנת את בריאות הציבור, החלטתי להוציא את צו ההפסקה".

בשל העובדה שאמורים להתקיים אירועים באולם וכדי לא לפגוע במזמיני האירועים, הצו ייכנס לתוקף ביום חמישי. בפרק זמן זה, ציין דובנוב, יוכלו בעלי האולם להתקשר עם קייטרינג בעל רישיון תקף שיספק את מנות המזון לאירועים. באישור המשרד ניתן יהיה לבטל את הצו באופן חלקי "על דרך של הפעלת אולמי השמחות בלבד, ללא הפעלת המטבח המבשל, וזאת עד לתיקון הליקויים במטבח". עד אז, הצו יחול על העסק באופן מלא.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן בר

    לא פלא ,
    אירוע שישי צהריים 4 עכברים יצאו מבר המשקאות ושוטטו באולם אחרי שאכלתי לא פלא שקיבלתי קלקול קיבה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר