מנהלים מעיריית קרית ביאליק במרכז הגאה בתל אביב (צילום: דוברות העירייה)
מנהלים מעיריית קרית ביאליק במרכז הגאה בתל אביב (צילום: דוברות העירייה)

קרית ביאליק לומדת מתל אביב: מנהלים בעירייה יצאו לסיור לימודי במרכז לקהילה הגאה

במסגרת הרחבת השירותים לקהילה הגאה בקרית ביאליק, יצאו בשבוע שעבר מנהלי אגפים ומחלקות לסיור הכשרה בתל אביב. הקבוצה מהקריות ביקרה במרכז הגאה המופעל על ידי עיריית תל אביב ומשמש בית לקהילה הנותן מענה מקיף לצרכיה

פורסם בתאריך: 26.5.22 12:48

במסגרת התאמת השירותים העירוניים הניתנים לקהילת הלהט"ב בקרית ביאליק, יצאו בשבוע שעבר מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה לסיור הכשרה בתל אביב, על מנת להכיר מקרוב את הקהילה הגאה, את צרכיה ואת השירותים הייחודיים שמספקת עבורם עיריית תל אביב.

בסיור המודרך נחשפו עובדי העירייה להיסטוריית הקהילה הלט"בית, למדו על אבני הדרך והתמורות בעיצובה ומעמדה הציבורי בין השאר ביקרה הקבוצה במרכז הגאה המופעל על ידי עיריית תל אביב ומשמש בית לקהילה הנותן מענה מקיף לצרכיה.

מנהל המרכז רובי מגן הציג בפני עובדי הרשות את השירותים, אשר מספק המרכז הגאה, כגון אירועי תרבות, מופעי דראג, הצגות, הופעות, מסיבות ותערוכות אמנות. במקום פועלת גם קליניקה המתמחה בטיפול רפואי בלהט"ב, המורכבת מצוות רב מקצועי הכולל פסיכולוגים קליניים ועובדים סוציאליים, בוגרי בתי ספר לפסיכותרפיה במגוון התמחויות. דגש מיוחד מושם על טיפול בילדים ונוער.

 

 

מגן ציין, כי למרות לוח הזמנים הצפוף שלו, עקב ההכנות למצעד הגאווה בחודש הבא, היה לו חשוב לפגוש באופן אישי את הנהלת עיריית קרית ביאליק, שהיא חלוצה בתחום שיח ולימוד עמיתים. לדבריו, זו הנהלת העירייה הראשונה שמבקרת במרכז הגאה לצורכי הכשרה ולימוד. סיור ההכשרה התקיים בחסות ותמיכתו של משרד לשוויון חברתי.

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "העיר שלנו ידועה בפלורליזם ללא קשר לדת, מגדר או גזע. אנו שואפים להתאים את השירותים העירונים לצורכי תושבינו ואף להרחיב את המגוון. כך בשנים האחרונות פועל בעיר מועדון גאה במסגרת הפעילות הקהילתית של רשת המתנ"סים. מחלקת הנוער שלנו פועלת בשיתוף עם ארגון הנוער הגאה, איגי, ומפעילה קבוצות לנוער להט"ב. בשירות הפסיכולוגי ובאגף הרווחה ישנם עובדים ייעודיים המטפלים בקהילה הגאה. חשוב לחשוף את עובדי הרשות לצרכים הייחודיים של הקהילה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר