חיבור קרית ביאליק לכביש 6 (באדיבות נתיבי ישראל)
חיבור קרית ביאליק לכביש 6 (באדיבות נתיבי ישראל)

בשורה לתושבי קרית ביאליק: העיר תחובר לכביש 6

הכביש החדש יאפשר נגישות תחבורתית יוצאת מן הכלל לפארק התעסוקה קרית ביאליק וישמש את בעלי העסקים, העובדים ובאי הפארק. ראש העירייה אלי דוקורסקי: "תושבי שכונת נאות אפק יוכלו לצאת לכביש 6 מתוך מחלף ביאליק צפון-מחלף ח"ן, המחבר כבר היום את השכונה לכביש 22"

פורסם בתאריך: 14.11.22 16:30

חברת נתיבי ישראל הודיעה על כוונתה לסלול כביש חדש שיחבר את כביש 22 (עוקף הקריות) לכביש 6. מקטע הכביש יחבר בין מחלף נעמן ומחלף ח"ן שיתחבר לכביש 6. המקטע יוקם בראיית תכנון בר קיימא, הלוקחת בחשבון את הרצף הטריטוריאלי המאפשר לבעלי חיים לעבור מאזור לאזור. לצורך כך, תוקם מערכת גשרים שתיתן מענה לרצף. הכביש החדש יאפשר נגישות תחבורתית יוצאת מן הכלל לפארק התעסוקה קרית ביאליק וישמש את בעלי העסקים, העובדים ובאי הפארק.

 

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "החיבור לכביש 6 ינגיש עוד יותר את פארק התעסוקה, הן בחלקו הוותיק והן בחלקו המיועד לפיתוח. תושבי שכונת נאות אפק יוכלו לצאת לכביש 6 מתוך מחלף ביאליק צפון-מחלף ח"ן, המחבר כבר היום את השכונה לכביש 22. אני מברך את נתיבי ישראל ומקדם בברכה את היוזמה ליצור מערכת כבישים שתנגיש עוד יותר את חלקה הצפוני של קרית ביאליק לשאר רחבי הארץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר