שווארמה (צילום: nazarov.dnepr@gmail.com/depositphotos.com)
שווארמה (צילום: [email protected]/depositphotos.com)

ג'וקים, לשלשת יונים וריח שתן חריף: צו סגירה מינהלי לשווארמה העגלה בקריון

סגנית רופאת מחוז חיפה במשרד הבריאות, ד"ר רנא שיבלי, הוציאה היום צו הפסקה מינהלי לשווארמה העגלה בקריון, לאחר שבביקורת שנערכה במקום "נמצאו ליקויים תברואיים ותפעוליים חמורים מאוד, המסכנים באופן מיידי את הציבור"

פורסם בתאריך: 4.12.22 16:29

סגנית רופאת מחוז חיפה במשרד הבריאות, ד"ר רנא שיבלי, חתמה היום (ראשון) על צו הפסקה מינהלי למסעדת שווארמה העגלה בקריון.

צו ההפסקה המינהלי הוצא למסעדה בעקבות ממצאי הביקורת שנערכה במקום ב-27 בנובמבר. על פי הצו, "בביקורת נמצאו ליקויים תברואיים ותפעוליים חמורים מאוד, המסכנים באופן מיידי את הציבור".

עיקרי הממצאים כפי שמפורטים בצו: הצטברות לכלוך על הרצפה ובמקררים, אין הפרדה בין מזון מוכן לגולמי, סלטים ובקר מאוחסנים זה לצד זה, אין הפרדה בין עופות לבקר, אין עמדה ייעודית לטיפול בעופות, חומר הדברה מאוחסן ליד מזון, אין תאריכי הכנה או הפשרה של בשר בקר שנטחן במקום, במטחנת הבקר טוחנים גם פלאפל בניגוד למותר, בזמן הביקורת נמצאו ג'וקים במקום, במעבר למחסן נמצאו לשלשת יונים, ריח שתן חריף ושאריות צואה על הקירות ועוד.

 

 

עוד מצוין בצו, כי תוצאות דגימות מזון שנלקחו בעת הביקורת מעידות על הימצאות חיידק הליסטריה בדגימת סלט הירקות. "יתרה מכך", נכתב בצו, "העסק פועל ללא רישיון משרד הבריאות".

עוד כותבת ד"ר שיבלי בצו: בגלל חומרת הסכנה והמיידיות שלה, אני מוציאה את צו ההפסקה לעסק לפני שימוע. תחולתו של הצו היא מיידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת צו זה. הצו תקף למשך 30 יום, אך אני רשאית לבקש את הארכתו מבית משפט השלום או מבית המשפט לעניינים מקומיים, אשר רשאי להאריך את תוקפו ללא הגבלת זמן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המצב מחפיר תאכלו בבית

    חחח אז על זה אפשר לסגור כל שווארמה בעיר התחתית
    ותוסיפו עכברים, חתולים שנכנסים ולטאות שראיתי במטבחים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר