אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

ביאליק: בתי הספר הגדולים עוברים ללמידה מדורגת

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי כי לאחר קיום הערכת מצב בהשתתפות פיקוח משרד החינוך החליטה העירייה לאפשר לבתי ספר המכילים 700 תלמידים ומעלה, כולל אנשי צוות, לעבור למתווה למידה מדורג החל ממחר

פורסם בתאריך: 14.11.23 16:00

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי הודיע היום כי בעקבות השיגורים מלבנון בימים האחרונים לעבר העיר יעברו מחר בתי הספר הגדולים בקריה ללמידה מדורגת. מדובר בחמישה בתי ספר – הבונים, נעורים, דפנה, אפק ואורט.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב דוקורסקי: "לאחר קיום הערכת מצב בהשתתפות פיקוח משרד החינוך, ולאור האירועים האחרונים, החליטה עיריית קרית ביאליק לאפשר לבתי ספר המכילים 700 תלמידים ומעלה, כולל אנשי צוות, לעבור למתווה למידה מדורג החל ממחר".

 

 

דוקורסקי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "שמעתי את הקולות של התושבים ומנהלי בתי הספר, ובעיקר שמעתי לקול שלי עצמי. היו כאן יומיים ברצף של אזעקות, ובאחד מהמקרים היו יירוטים. החלטתי לקיים הערכת מצב כי האחריות רובצת לפתחי והציבור לא מכיר את משרד החינוך ואת פיקוד העורף אלא אותי. ההחלטה היא לעת עתה, ונבחן את ההמשך לפי ההתפתחויות. השאיפה היא לחזור ללמידה מלאה".

למה ההחלטה מתייחסת רק לבתי הספר הגדולים?

"כי אלו בתי ספר שיש פערי מיגון ומקלוט בולטים. פשוט אין מספיק מקלטים. בבתי הספר שיש בהם פחות מ-700 תלמידים אנחנו יכולים לתת מענה לכולם. כל מנהל בית ספר יקבע את הקפסולות, כאשר ההנחיה שלי ליסודיים היא ששכבות א'-ג' ילמדו פיזית בבית הספר שישה ימים בשבוע. לגבי השכבות האחרות, המנהלים ישלבו למידה בבית הספר ולמידה מרחוק. בחינוך המיוחד ילמדו שישה ימים בשבוע בבית הספר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר