מבנה המסחר והתעסוקה ברחוב הנס מולר 28 (הדמיה: באדיבות עיריית קרית ביאליק וסלע בינוי)
מבנה המסחר והתעסוקה ברחוב הנס מולר 28 (הדמיה: באדיבות עיריית קרית ביאליק וסלע בינוי)

אזור התעשייה בביאליק מתחדש: אושרה להפקדה הקמת מבנה מסחר בן 10 קומות

סנונית ראשונה של התחדשות באזור התעשייה הוותיק: הוועדה המחוזית אישרה להפקדה מבנה המסחר והתעסוקה ברחוב הנס מולר 28. על מגרש של 4.23 דונם יוקם בניין של 10 קומות וכ-21 אלף מ"ר. בקומת הקרקע יוקמו חזית מסחרית ורחבה ציבורית

פורסם בתאריך: 12.12.23 14:48

ועדת המשנה לתוכניות של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה אישרה להפקדה את הקמת מבנה המסחר והתעסוקה ברחוב הנס מולר 28 בקרית ביאליק.

עיריית קריית ביאליק מקדמת תוכנית כוללת לשדרוג ופיתוח אזור התעשייה העירוני במטרה להגדיל משמעותית את מגוון העסקים והשימושים. במצבו הנוכחי, רק כ-50 אחוז מזכויות הבנייה הקיימות באזור התעשייה מנוצלות, ובכוונת העירייה לקדם תוכנית בניין עיר שתאפשר שדרוג האזור כולו והפיכתו למקור תעסוקה משמעותי שעונה לצרכיה של העיר הגדלה.

 

 

התוכנית שאושרה היא התוכנית המשמעותית הראשונה של התחדשות אזור התעשייה הוותיק. מדובר במבנה שימוקם בלב אזור התעשייה, דרומית-מזרחית לצומת הרחובות הנס מולר והסדנא. התוכנית מציעה הגדלת זכויות בנייה, ועל מגרש של 4.23 דונם יוקם בניין של 10 קומות וכ-21 אלף מ"ר המיועדים למסחר ותעסוקה. נוסף על המבנה בן 10 הקומות תוקם חנייה תת קרקעית.  בקומת הקרקע יוקמו חזית מסחרית ורחבה ציבורית בצמוד למסחר. המבנה החדש יהיה נגיש לתחבורה הציבורית העוברת באזור וכוללת אוטובוסים ומטרונית. את הפרויקט תבנה חברת סלע בינוי.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "אני מברך על אישור התוכנית. מבחינתנו זוהי הסנונית הראשונה של התחדשות אזור התעשייה הוותיק. אני משוכנע שבעקבות פרויקט סלע בינוי שאושר כעת יבואו בעלי נכסים ויזמים נוספים. כבר היום אנו עדים להתעוררות בעלי עניין שמזהים את הפוטנציאל העסקי הקיים באזור התעשייה שלנו, הנהנה ממיקום מצוין ונגישות תחבורתית לכביש 6, כביש 22, מנהרות הכרמל, נמל חיפה ונמל המפרץ, מסילת ברזל ובהמשך למטרונית. אנו רואים באזור התעשייה מנוף כלכלי משמעותי לפיתוח העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר