פגישת עבודה בלשכת ראש העירייה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
פגישת עבודה בלשכת ראש העירייה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

קרית ביאליק: אושר לביצוע כביש חירום שיחבר את גבעת הרקפות עם כביש 79

גבעת הרקפות, שהוקמה לפני 23 שנים, היא שכונה כלואה, בעלת כביש גישה אחד בלבד. הכביש החדש יהיה ברוחב של 6.5 מ', ובו נתיב נסיעה לכל כיוון. בעתיד יהיה הכביש שיוקם חלק מהשכונה העתידית "ביאליק על הפארק"

פורסם בתאריך: 20.12.23 11:46

בעקבות פניית ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אושר לביצוע כביש גישה נוסף לגבעת הרקפות, שיחבר את השכונה לכביש 79.

שכונת גבעת הרקפות, שהוקמה לפני 23 שנים, היא שכונה כלואה, בעלת כביש גישה אחד בלבד העובר מעל כביש 22 ומחבר אותה לביאליק הוותיקה. במשך שנים נלחם דוקורסקי להקים כביש גישה נוסף לשכונה, שיסייע להפחית את העומסים בכניסה וביציאה ממנה, ובמיוחד בעת חירום.

 

 

בפגישה עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, ומנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ, הציג דוקורסקי את נחיצותו הרבה של כביש החירום, במיוחד בעת הזו.

השרה רגב קבעה כי חברת נתיבי ישראל תבצע את העבודה, כאשר תוואי הכביש יעבור על השטחים החקלאיים ויחבר את השכונה לכביש 79. הכביש החדש יהיה ברוחב של 6.5 מ', ובו נתיב נסיעה לכל כיוון. בעתיד, יהיה הכביש שיוקם חלק מהשכונה העתידית "ביאליק על הפארק".

היום (רביעי) קיים דוקורסקי ישיבת עבודה עם מנהל מרחב צפון בנתיבי ישראל, מיכאל רסקין, על מנת לקדם באופן מיידי את הקמתו של כביש הגישה.

דוקורסקי: "אני מודה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב ולצוות משרדה על הגישה העניינית והמקצועית והיענותם לצרכים של תושבי קריית ביאליק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר