אורט קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
אורט קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

רשת אורט זכתה במכרז לניהול אורט קרית ביאליק

אורט קרית ביאליק הוא התיכון היחיד בעיר. רשת אורט ישראל מנהלת אותו מאז יום היווסדו במשך כ-60 שנים. בימים אלו נמצא בשלבי בנייה בית ספר תיכון נוסף בשכונת נאות אפק

פורסם בתאריך: 7.3.21 21:03

רשת אורט תמשיך לנהל את אורט קרית ביאליק זאת לאחר שזכתה במכרז לחמש שנות פעילות נוספות.

משרד החינוך מחייב את כל הרשויות המקומיות בארץ לערוך התקשרויות לניהול והפעלת מוסדות החינוך העל יסודיים, שאינם בניהול עירוני, בדרך של מכרז פומבי. לצורך כך פרסמה עיריית קרית ביאליק מכרז פומבי חוזר לאחר שבמכרז הקודם לא נמצא הזוכה.

רשת אורט ישראל מנהלת את אורט קרית ביאליק במשך כ-60 שנים. שמו של בית הספר הפך לשם דבר ומהווה את ספינת הדגל של רשת אורט בכל הקשור להטמעת תוכניות חדשניות עתירי ידע וטכנולוגיה.

 

 

אורט קרית ביאליק, התיכון היחיד בעיר ואחד הגדולים במדינה, נמצא בחוד החנית של  החינוך המדעי-טכנולוגי, המקדם חינוך לערכים, התנדבות, תרומה לקהילה וקבלת השונה.

בימים אלו נמצא בשלבי בנייה בית ספר תיכון נוסף בשכונת נאות אפק. עתידו הפדגוגי ובחירת הזרם החינוכי שבו יפעל ייקבעו בוועדה ציבורית בראשות הרב שי פירון, שהוקמה בהנחיית ראש העירייה אלי דוקורסקי.

דוקורסקי: "אני מברך את רשת אורט שזכתה במכרז ותמשיך לנהל את אורט קרית ביאליק כפי שעשתה מיום היווסדו. אני משוכנע כי רשת אורט תמשיך להשקיע בקידום בית הספר הן מבחינה פדגוגית והן מבחינת טיפוח סביבת הלמידה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר