מימין: מיכאל גורין, שלומי קדוש (צילומים: קרן גיגי, רגעים)
מימין: מיכאל גורין, שלומי קדוש (צילומים: קרן גיגי, רגעים)

קדוש וגורין מונו לסגני יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה

שלומי קדוש, נציג עיריית קרית ים, ומיכאל גורין, נציג קרית ביאליק, יפעלו לחיזוקו של האיגוד בשלל נושאים סביבתיים הנמצאים תחת אחריותו ויתמקדו במפרץ חיפה

פורסם בתאריך: 15.3.21 15:29

בבחירות חשאיות שהתקיימו ביום חמישי האחרון נבחרו שני סגנים ליו"ר איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה: שלומי קדוש, נציג עיריית קרית ים, ומיכאל גורין, נציג קרית ביאליק. בחירת הסגנים היא חלק מהמדיניות לפעול לחיזוקו של האיגוד בפעילותו בשלל נושאים סביבתיים הנמצאים תחת אחריותו.

קדוש, 48, חבר מועצת העיר קרית ים. בעל תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. מכהן זו הקדנציה השנייה במועצת העיר, ומתחילת הקדנציה הנוכחית מכהן גם באיגוד ערים כנציג עיריית קרית ים.

גורין, 46 תושב קרית ביאליק. מהנדס תוכנה בכיר, פעיל פוליטי וסביבתי. בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני בהיסטוריה. גורין עלה עם משפחתו בסוף שנות ה-70 ומאז מתגורר בקרית ביאליק. פעילותו למען הסביבה הביאה את ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי למנות אותו לייצג את העיר באיגוד ערים.

 

 

יו"ר האיגוד, עו"ד שרית גולן שטיינברג: "אני מברכת את קדוש וגורין, שנבחרו לתפקיד וקיבלו את אמון הנהלת האיגוד. התגייסותכם ומחויבותכם לנושאים הסביבתיים היא מעוררת השראה ודוגמה אישית לתושבי האזור. ביחד נוכל להצעיד את אזור מפרץ חיפה קדימה לעתיד טוב ונקי יותר".

קדוש: "אני מודה על על האמון שניתן בי על ידי חברי מועצת האיגוד והעומדת בראשו ולראש עיריית קרית ים דוד אבן צור על התמיכה ושיתוף הפעולה. בחירת הסגנים היא צעד נוסף בדרך למיצוב האיגוד כגוף מרכזי מוביל, הפועל ליישום מדיניות בלתי מתפשרת של איכות האוויר והסביבה של תושבי האזור".

גורין: "אני מודה לחברי הנהלת האיגוד ולראש העירייה אלי דוקורסקי על האמון שנתנו בי לייצג אותם במאבק למען הגנת הסביבה במפרץ חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לשרית גולן שטיינברג שהרימה את האיגוד מהקרשים לאחר שבועז גור הפיל אותו לרצפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר