חילוץ הפצועים בקרית אתא (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף(
חילוץ הפצועים בקרית אתא (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף)

פיגום קרס בקרית אתא. שני פועלים נפלו מהקומה השביעית לחמישית

הפועלים נפלו מגובה של כ-3 מ', ככל הנראה במהלך עבודות ליציקת בטון. הם חולצו על ידי צוותי כיבוי אש בעזרת מנוף גבהים ופונו לבית החולים כשמצבם בינוני

פורסם בתאריך: 4.11.22 15:29

לוחמי האש מתחנת קריות, בשיתוף עם היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת חיפה, פעלו בשעה האחרונה לחילוץ שני פועלי בניין שנפלו מקומה השביעית לקומה החמישית באתר בנייה ברחוב חפץ חיים בקרית אתא. הצוותים, בפיקודו של רב רשף ערן ויצמן, רתמו את הפצועים ואבטחו אותם לאלונקה כדי שאפשר יהיה לחלצם בעזרת מנוף הגבהים.

חילוץ הפצועים בקרית אתא (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף)

חילוץ הפצועים בקרית אתא (צילום: דוברות כבאות והצלה חוף)

ממד"א נמסר: היום (שישי), בשעה 13:37, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פועלים שנפצעו במהלך עבודתם באתר בנייה ברחוב חפץ חיים בקרית אתא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לגבר בן 58 במצב בינוני עם חבלות בגב, בן 25 במצב בינוני עם חבלת בטן, גב ואגן ובן 51 במצב קל.

 

החובשים הבכירים במד"א חיים אלגרבלי ונתנאל מנחם, שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "כשהגענו לאתר הבנייה עלינו לקומה האחרונה עם ציוד רפואי. שני פועלים שכבו, והשלישי התהלך. סיפרו לנו שהם נפלו מגובה של כ-3 מטר במהלך העבודה ונפצעו. שני הפועלים שנפגעו באורח בינוני קובעו לציוד רפואי מיוחד, חולצו בעזרת מנוף של לוחמי האש ופונו באמצעות ניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. הפועל השלישי שנפגע באורח קל יצא עצמאית מהאתר ופונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר