שאול כוכבי ז"ל (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שאול כוכבי ז"ל (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

שאול כוכבי, אביו של הרמטכ"ל, יובא למנוחות ביום ראשון בקרית ביאליק

שאול כוכבי ז"ל נפטר אמש (חמישי) בביתו בקרית ביאליק, כשבני משפחתו שוהים לצידו. הוא ייטמן בבית העלמין בצור שלום לצידה של רעייתו ריבה, שהלכה לעולמה בשנת 2013. ראש העירייה אלי דוקורסקי: "שאול נמנה עם דור בוני הארץ, אדם שוחר תרבות ודעתן. תושב ותיק של עירנו עד יומו האחרון"

פורסם בתאריך: 26.8.22 14:10

שאול כוכבי, אביו של הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ייטמן ביום ראשון בשעה 18:00 בבית העלמין בצור שלום, לצד רעייתו ריבה ז"ל, שנפטרה ב-2013. כוכבי נפטר אמש (חמישי) בביתו, כאשר בני משפחתו שוהים לצידו. בן 89 במותו. ביום ראשון.

שאול כוכבי נולד בקרית חיים שבה גדל. בנערותו היה חניך ומדריך בנוער העובד. הוא הצטרף להכשרת הנח"ל בקיבוץ ארז שבעוטף עזה, שם הכיר את רעייתו ריבה, מורה לחינוך גופני. לאחר נישואיהם עברו בני הזוג כוכבי לקרית ביאליק, שבה התגוררו עד יומם האחרון ובה גידלו את שלושת ילדיהם: הבת ד"ר טל כוכבי, העורכת הראשית וראש ההוצאה לאור של מכון ואן ליר; ד"ר זהר כוכבי, מנהל מחלקת המחקר במכון זולת לשוויון וזכויות אדם, ואביב כוכבי, הרמטכ"ל.

במשפחה סיפרו כי שאול כוכבי היה איש ספר, שוחר תרבות, מוזיקה ואמנות. הוא למד כלכלה והיה בעל חברה לציוד תעשייתי.

 

 

דובר צה"ל פרסם אמש את ההודעה: "שאול כוכבי, אביו של ראש המטה הכללי, נפטר בשיבה טובה בביתו, כאשר בני משפחתו שוהים לצידו. בן 89 במותו. הלווייתו תיערך ביום ראשון. חיילי צה"ל ופורום המטה הכללי מחבקים את מפקדנו ואת המשפחה".

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "משתתף באבלו של חבר ילדותי, הרמטכ"ל אביב כוכבי, על מות אביו שאול ז"ל. שאול נמנה עם דור בוני הארץ, אדם שוחר תרבות ודעתן. תושב ותיק של עירנו עד יומו האחרון. שוחחתי עם הרמטכ"ל וניחמתי אותו בשם תושבי קרית ביאליק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר