עופר רחימי במשחק מול הפועל חולון. כנראה שחוסר עמוד שדרה משתלם (צילום: צלמוס)
עופר רחימי במשחק מול הפועל חולון. כנראה שחוסר עמוד שדרה משתלם (צילום: צלמוס)

עופר רחימי יאמן את מכבי חיפה גם בעונה הבאה

ביום שישי נפגש עופר רחימי עם הבעלים ג'ף רוזן, והשניים סיכמו על הארכת חוזהו של המאמן. "עופר הוכיח שהוא מחויב לקבוצה", אמר רוזן בסיום המשחק מול הפועל חולון, "סבלנו העונה מפציעות רבות, החלפנו שחקנים, ורחימי הוכיח שהוא יודע להתמודד עם העול"

פורסם בתאריך: 28.5.17 09:05

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. ביום שישי נפגש רחימי עם הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן, והשניים סיכמו על הארכת חוזהו של המאמן.

"עופר הוכיח שהוא מחויב לקבוצה", אמר רוזן בסיום המשחק אתמול (שבת) מול הפועל חולון, "סבלנו העונה מפציעות רבות, החלפנו שחקנים, ורחימי הוכיח שהוא יודע להתמודד עם העול. לכן אני שמח לתת לו עוד עונה על הקווים".

תומר שטיינהאור צפוי להמשיך גם הוא עונה נוספת כעוזרו של רחימי. לעומת זאת, המשך דרכו של העוזר הוונצואלי דניאל סאואנה אינו ברור. רוזן הנחית את סאואנה על ראשו של רחימי במהלך העונה, ובשבועות האחרונים החלו להישמע טענות של שחקנים על כך שסאואנה גורם ללחץ ומחלק להם הוראות הפוכות מרחימי אך המאמן לא מתערב בכך משום שמדובר באיש של רוזן. סאואנה לא ישב על הספסל במשחק מול חולון, ומכבי הוציאה הודעה שהוא טס לארצו בשל סיבות אישיות. גורמים בקבוצה טוענים כי רחימי היה שמח מאוד אם סאואנה לא יחזור לארץ – לא להמשך משחקי הפלייאוף ולא לעונה הבאה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר