אליסון דוס סנטוס. יחליף את צבע המדים (צילום: ניר קידר)
אליסון דוס סנטוס. יחליף את צבע המדים (צילום: ניר קידר)

אליסון דוס סנטוס חתם במכבי חיפה

בלם מכבי פתח בעונה החולפת חתם על חוזה לשלוש שנים תמות 275,000 דולר לעונה. על מועמדותו של אליסון דוס סנטוס פורסם לראשונה ב"כלבו - חיפה והצפון"

פורסם בתאריך: 28.5.17 15:46

אליסון דוס סנטוס, שעל מועמדותו למכבי חיפה פורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" כבר בחודש פברואר, מיד לאחר מינויו של גיא לוזון למאמן הקבוצה, חתם היום (ראשון) בצהריים על חוזה לשלוש שנים במכבי. דוס סנטוס, בלמה של מכבי פתח תקוה בעונה החולפת, צפוי להשתכר 275,000 דולר לעונה, והוא למעשה הרכש הראשון של מכבי חיפה לעונה הבאה.

"מבחינתי זו הגשמת חלום", אמר דוס סנטוס לאתר הרשמי של מכבי, "מיד לאחר שנכנסתי לאיצטדיון בחיפה בפעם הראשונה וראיתי את האוהדים הירוקים ידעתי שאני חייב לשחק במועדון הזה".

מאמן הכושר של נבחרת ישראל ערן שאדו, ששימש בעונה האחרונה כמאמן הכושר של עירוני קרית שמונה, מונה הבוקר למאמן הכושר של מכבי. שאדו נחשב לאחד ממאמני הכושר הבכירים בארץ, והצטרפותו מהווה חלק ממגמת השינוי הכללי של הצוות המקצועי במועדון. "אעשה הכל כדי להוכיח כי המעבר שלי למכבי הוא ראוי", אמר שאדו לאתר הרשמי של מכבי.

בימים הקרובים ישמע מאמן השוערים גיורא אנטמן את החלטת המועדון על עתידו. גורמים במכבי לוחצים למנות את מאמן השוערים של נבחרת ישראל ושל מחלקת הנוער הירוקה ניר דוידוביץ' למאמן השוערים הקבוצה הבוגרת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר