עומר אצילי. יסכים לחתום בקבוצה שלא משחקת באירופה? (צילום: שרון בוקוב)
עומר אצילי. יסכים לחתום בקבוצה שלא משחקת באירופה? (צילום: שרון בוקוב)

מכבי חיפה לא מוותרת על עומר אצילי

בסוף השבוע שעבר נפגש השחקן, שמעדיף לשחק בהפועל באר שבע או במכבי תל אביב, עם המאמן גיא לוזון שהבטיח לו להיות הבורג המרכזי בקבוצה

פורסם בתאריך: 29.5.17 21:49

מכבי עדיין לא ויתרה על הניסיון להחתים את עומר אצילי, והשחקן נפגש בסוף השבוע שעבר עם המאמן גיא לוזון. בפגישה הבטיח לוזון לאצילי כי אם הוא יגיע למכבי מובטח לו להיות הבורג המרכזי שלה.

על שירותיו של השחקן, ששוחרר מגרנדה לאחר שזו ירדה לליגה השנייה בספרד, מתנהל מאבק גדול בין מכבי לאלופה הפועל באר שבע ולסגניתה מכבי תל אביב, וסוכנו רונן קצב כבר ניהל שיחות עם שלוש הקבוצות. במכבי יודעים שלבאר שבע ולמכבי תל אביב יש יתרון גדול על פניה מכיוון שהן ישחקו בעונה הבאה באירופה. מנגד היא מציעה לאצילי להיות שחקן מפתח שיוביל את הקבוצה, בעוד שבבאר שבע ובתל אביב יהיו סביבו שחקנים במעמד זהה ואף גבוה משלו.

לוזון הבהיר לנשיא מכבי יעקב שחר כי אצילי הוא שחקן שובר שוויון וכי חשוב מאוד שהוא יגיע לקבוצה, וביקש ממנו לעשות הכל כדי להחתימו.

“עומר שמע את כל ההצעות המקצועיות משלוש הקבוצות, והוא אמור להחליט בקרוב איפה הכי כדאי לו לשחק”, אמר קצב ל”כלבו”, “הפן המקצועי חשוב לו הרבה יותר מהכסף, ומכבי היא בהחלט אופציה מקצועית מצוינת עבורו”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר