ווילי וורקמן. ה-MVP של המשחק (צילום: צלמוס)
ווילי וורקמן. ה-MVP של המשחק (צילום: צלמוס)

מהפך: 1:2 למכבי חיפה על הפועל חולון

הצגה של ווילי וורקמן משני צדי המגרש (19 נקודות ו-11 ריבאונדים) קבעה 77:78 לזכות שחקניו של עופר רחימי. המשחק הרביעי בסדרה ייערך ביום ראשון ברוממה, ומכבי רוצה לעשות סנסציה ולהיות הקבוצה השמינית הראשונה בהיסטוריה שתדיח את המדורגת מספר 1

פורסם בתאריך: 31.5.17 23:01

מכבי חיפה הדהימה הערב (שבת) את הפועל חולון בחוץ, ניצחה אותה בתוצאה 77:78 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

אחרי פתיחה של 2:6 נעלמו שחקני מכבי מהמגרש, וחולון התחילה לרוץ. שחקניו של דן שמיר ירו ופגעו מכל מצב בדרך ליתרון 7:14. חולון המשיכה לשטוף את המגרש, ודקה לסוף הרבע הראשון עלתה ליתרון דו ספרתי – 14:24, כאשר נקודת עונשין של ווילי וורקמן הורידה את ההפרש לתשע בתום עשר הדקות הראשונות – 15:24.

הרבע השני היה סיפור אחר לחלוטין. וורקמן, ג'ון דיברתולומאו ובעיקר עוז בלייזר הפכו את התוצאה ל-27:28 תוך שש דקות, המשיכו ל-30:37 אחרי שתי דקות נוספות, ושלשה של וורקמן סגרה רבע של 9:25 לטובת הירוקים וקבעה את תוצאת המחצית – 33:40.

בפתיחת הרבע השלישי שוב התהפך המומנטום במשחק, וריצת 0:9 של חולון תוך שתי דקות העלתה אותה ל-40:42. אחרי שתי דקות מבולבלות וללא נקודות השווה קווין פינקני ל-42:42, אבל שלשות של ג'יימס בל וטרל הולוויי העלו את שחקניו של דן שמיר ל-42:48. שלשה של דיברתולומאו, סל של פינקני, עוד שלשה של דיברתולומאו ועוד סל של פינקני החזירו את היתרון למכבי – 48:52. שתי נקודות של בלייזר מאסיסט של גרגורי ורגאס הורידו את שתי הקבוצות אל הרבע האחרון ביתרון 48:54 ירוק.

הרבע הרביעי נפתח בשלשה של דיברתולומאו וסל של ראשון פרימן שהעלו את מכבי ליתרון 11 – 48:59. שלומי הרוש צימק לשבע הפרש, אבל וורקמן תפר שלשה, ושש דקות לסיום מכבי שוב בפער של עשר נקודות – 56:66. חולון איבדה כיוון, וורקמן שלט משני עברי המגרש, ושלוש דקות לסיום קבע בלייזר 60:74 בשתי זריקות עונשין מוצלחות. אבל כשנראה היה שהמשחק גמור עשתה מכבי כל טעות אפשרית – החטאות מהשדה ומקו העונשין, איבודי כדור ורכות הגנתית – ו-14 שניות לבאזר צמצם הולוויי את היתרון של מכבי לשלוש בלבד – 73:76. איבוד של וורקמן הוביל לשתי קליעות עונשין מוצלחות של גוני יזרעאלי שצימק לנקודה בלבד, אבל דיברתולומאו החזיר בשתי נקודות משלו מהקו. גם הולוויי קלע שתיים מהקו, וורקמן שוב איבד כדור, אבל ניסיון שלשה של הולוויי פגע רק בטבעת, ובסיום 77:78 גדול לירוקים.

המשחק הרביעי בסדרה ייערך ביום ראשון בהיכל הספורט ברוממה, ומכבי מקווה לעשות סנסציה ולהיות הקבוצה הראשונה מהמקום השמיני שמדיחה את המדורגת ראשונה.

קלעו למכבי חיפה: ווילי וורקמן (11 ריבאונדים) וג'ון דיברתולומאו (6 אסיסטים) 19 נקודות כל אחד, עוז בלייזר 15, קווין פינקני 13, גרגורי ורגאס (9 אסיסטים) 8, ראשון פרימן 4

עופר רחימי: "בשתי הדקות האחרונות עשינו את כל הטעויות האפשריות, ואסור שנחזור על זה. אני מקווה שנגמור את הסיפור ברוממה. יש לנו כמה ימים לתקן את הטעויות בדקות האחרונות"

ווילי וורקמן. "אנחנו עובדים עונה שלמה בשביל הפלייאוף ואני שמח שעלינו ליתרון. הדקות האחרונות היו קשות, אבל אני שמח שניצחנו. אני לא יודע עם נגיע לפיינל פור כי לחולון יש שחקנים מצוינים, אבל אני מקווה שנעשה את זה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר