ראשון פרימן וגרגורי ורגאס חוגגים את העלייה לפיינל פור. 80 דקות להנפת הצלחת (צילום: צלמוס)
ראשון פרימן וגרגורי ורגאס חוגגים את העלייה לפיינל פור. 80 דקות להנפת הצלחת (צילום: צלמוס)

"נעשה הכל כדי להגיע לגמר"

מכבי חיפה מתכוננת לקראת חצי גמר הפיינל פור מחר מול מכבי תל אביב. ראשון פרימן נפצע באימון אתמול אך צפוי לשחק. כל הכרטיסים נמכרו, ומכבי צפויה לקבל רבע מיליון שקל

פורסם בתאריך: 11.6.17 20:15

"עשינו הכל כדי להגיע למעמד הזה, ונעשה הכל כדי להגיע לגמר". כך אמר היום מאמן מכבי חיפה עופר רחימי 24 שעות לפני חצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב בהיכל הספורט ביד אליהו.

רחימי רחוק שני משחקים בלבד מהנפת צלחת אליפות שנייה, וראשונה כמאמן ראשי, לאחר שהיה עוזרו של בראד גרינברג בעונת האליפות היסטורית לפני ארבע שנים. "אני זוכר עד כמה זה מרגש, אבל כדי להיות שם חייבים לעבור מחר את מכבי תל אביב".

מכבי יצאה היום לבית מלון בתל אביב כחלק מההכנות למשחק. הרבה דקות של חרדה עברו על הצוות המקצועי לאחר שראשון פרימן נפצע בפניו באימון שנערך אתמול בערב. הוא נחתך מעל הגבה, החתך נתפר, ופרימן ינסה להתאמן בתקווה שיהיה כשיר למחר.

גם וויל גרייבס שותף אתמול באימון, אך הוא לא ייקח חלק במשחק ויישב על הספסל בלבוש אזרחי. "הייתי מוכן לעשות הכל כדי לשחק מחר, אבל אני מבין שעם בורג בכף היד אני מסכן את בריאותי", אמר גרייבס.

מכבי מכרה את כל 2,000 הכרטיסים שהוקצו לה על ידי מינהלת הליגה. כל 11,000 הכרטיסים לשלושת המשחקים נמכרו, וחלקה של מכבי ברווח משני ערבי הפליאוף צפוי להגיע לרבע מיליון שקל. ערנות אנשי המכירות של מכבי מנעה מכירת כרטיסים לאוהדי הפועל ירושלים שניסו לרכוש כרטיסים ליציעים הירוקים, ומשטרת תל אביב הבהירה כי כל אוהד שיימצא ביציע שאינו של קבוצתו יורחק מההיכל. עיריית חיפה ומכבי העמידו שישה אוטובוסים לרשות האוהדים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר