החגיגות של מכבי חיפה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב (צילום: דני מרון)
החגיגות של מכבי חיפה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב (צילום: דני מרון)

עופר רחימי: "אני גאה בשחקנים ואוהב אותם"

מאמן מכבי חיפה עדיין לא מעכל את ההעפלה לגמר הפיינל פור. הקפטן עוז בלייזר: "הלב והנשמה שלנו עבדו היום". ג'ון דיברתולומאו: "אני לא חושב על האפשרות שזה יהיה המשחק האחרון שלי במכבי"

פורסם בתאריך: 12.6.17 23:55

מכבי חיפה העפילה הערב (שני) לגמר הפיינל פור, מרחק של 40 דקות בלבד מהנפת צלחת שנייה בהיסטוריה של הקבוצה.

המאמן עופר רחימי: "אני לא מעכל עדיין ואני צריך להבין שזה קרה. באמת האמנתי בשחקנים ואני גאה בהם ואוהב אותם. אנחנו רוצים עוד טיפה. אין לי סודות, אני מתפלל הרבה ואני מאמין. החילופים היום היו טובים מאוד. קווין פינקני זה שחקן שבגיל 33 כל הזמן מתקדם. כשהיינו עם הגב לקיר הוא התעלה והיה יותר טוב מהשחקנים של מכבי תל אביב. אותי הוא כבר לא מפתיע. אני צריך לנשום טיפה, וביום חמישי כבר יש עוד משחק. לקראת המשחק מול הפועל ירושלים אני צריך ללכת לכותל ולהתפלל".

 

עופר רחימי. "אני צריך ללכת לכותל ולהתפלל" (צילום: דני מרום)

עופר רחימי. "אני צריך ללכת לכותל ולהתפלל" (צילום: דני מרון)

 

הקפטן עוז בלייזר: "הלב והנשמה שלנו עבדו היום. עצרנו באגרסיביות את קווינסי מילר ואת ויקטור ראד, ושיחקנו ביחד. זו חוויה, ואני עדיין לא מעכל. אין אפילו טיפת אגו בקבוצה הזאת. אנחנו רוצים כל כך לנצח עד שלא אכפת לנו מי יקלע נקודות. הראינו שהכל אפשרי, ואנחנו מאמינים בעצמנו. הכל יכול לקרות".

ווילי וורקמן: "התחושה היא מושלמת, אבל יש לנו עוד 40 דקות. ההגנה היתה היום הדבר החשוב והרוח שלנו. נלחמנו חזק ושיחקנו הגנה מצוינת במשך כל המשחק. עצרנו את מכבי תל אביב על 30 נקודות במחצית. קווין פינקני הוא האיש שלנו. יש לו גישה רעה במובן הטוב. הסוד של עופר רחימי הוא הנדיבות. הוא תמיד מרים אותנו. יהיה קרב קשה נגד הפועל ירושלים, והכל יכול לקרות".

ג'ון דיברתולומאו: "לפני שבוע לא האמנו שנהיה בפיינל פור, ועכשיו אנחנו 40 דקות מהגמר. הכול יכול להיות. אני מאושר אבל חייבים כבר מחר להתחיל להתאמן לקראת יום חמישי. אני לא חושב על האפשרות שזה יהיה המשחק האחרון שלי במכבי חיפה. יש עוד הרבה עבודה עד יום חמישי, ואחרי זה נתחיל לחשוב על העתיד".

 

גרגורי ורגאס ואורלנדו מנדז ואלדז. הכל אפשרי (צילום: דני מרום)

גרגורי ורגאס ואורלנדו מנדז ואלדז. הכל אפשרי (צילום: דני מרון)

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר