"יש לנו עוד משחק אחד כדי להפוך חלום למציאות"

ג'ון דיברתולומאו כבר מוכן לגמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים מחר. עיריית חיפה דאגה לעשרה אוטובוסים ולרכבת מיוחדת, ומי שיבחר להישאר בעיר יוכל לצפות במשחק על מסך ענק ברחבת המזרקה ברחוב הנמל

פורסם בתאריך: 14.6.17 19:10

שחקני מכבי חיפה יעלו בשעה 19:30 אל הפרקט בהיכל הספורט ביד אליהו לאימון מסכם לקראת משחק גמר הפלייאוף שייערך מחר (חמישי, 21:00) ושבסיומו יכול עופר רחימי להצטרף לרשימת הזהב של מאמנים ישראלים שזכו באליפות המדינה. לרשותו של רחימי יעמוד סגל מלא, וההתרגשות והדריכות בקרב השחקנים הן גדולות.

"עשינו עונה קשה ומופלאה, אבל יש לנו עוד משחק אחד כדי להפוך חלום למציאות", אמר ג'ון דיברתולומאו לקראת המשחק מחר והתייחס במרומז גם לעתידו בקבוצה: "כרגע מה שמעניין אותנו זה להגיע מוכנים למשחק. על מה שיקרה אחר כך נדבר בעוד כמה ימים".

לאחר האימון תצא הקבוצה לבית מלון בתל אביב, ולפי דרישת השחקנים מדובר באותו מלון שבו הם שהו לפני הניצחון על מכבי תל אביב בחצי הגמר.

כ-3,900 כרטיסים הוקצו למכבי, וכולם נחטפו תוך זמן קצר. בקבוצה מאמינים שבהיכל תהיה חלוקה שווה של אוהדי שתי הקבוצות. עיריית חיפה ארגנה עשרה אוטובוסים שייצאו בשעה 17:30 מגן הקונגרסים ליד אליהו, וגם רכבת מיוחדת שתצא בשעה 18:30 מתחנת מרכז השמונה. עבור האוהדים שיישארו בעיר דאגה העירייה למסך ענק ברחבת המזרקה ברחוב הנמל.

יו"ר מינהלת ליגת העל שמואל פרנקל שלח מכתב לשר לביטחון פנים גלעד ארדן וטען בו כי כוחות השיטור והאבטחה שהוזמנו לשמור על הביטחון במשחק הם מוגזמים ומשדרים: "נדרשים יותר מ-310 שוטרים וסדרנים לאירוע שיהיו בו 11,000 צופים. מדובר במספרים שאין להם אח ורע". המשטרה שמנעה מהצופים בחצאי הגמר להכניס אביזרי עידוד תאפשר הפעם להכניס אותם.

לכל שחקני מכבי מופיע בחוזה סעיף של מענק אליפות. למאמן עופר רחימי אין סעיף כזה, אבל רוזן לא יקפח אותו. רק שיביא את הצלחת.

 

הקהל של מכבי חיפה בחצי גמר הפלייאוף. הפעם תותר הכנסת אביזרי עידוד (צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל)

הקהל של מכבי חיפה בחצי גמר הפלייאוף. הפעם תותר הכנסת אביזרי עידוד (צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר