דגן יבזורי. האוהדים ישמחו מאוד (צילום: מיכה קיזנר)
דגן יבזורי. האוהדים ישמחו מאוד (צילום: מיכה קיזנר)

מכבי חיפה כבר מתכננת את העונה הבאה: יבזורי וזיו יחזרו, שמחון יעזוב

בקבוצה לא מחכים לגמר הפלייאוף וכבר החליטו על שינויים במצבת השחקנים הישראלים. דגן יבזורי ויפתח זיו קיבלו הצעות חוזה לשנתיים

פורסם בתאריך: 15.6.17 10:25

במכבי חיפה לא ממתינים לתוצאת משחק גמר הפלייאוף היום (חמישי, 21:00) כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. הבעלים ג’ף רוזן, המאמן עופר רחימי והסקאוט פדריקו ברודסקי הספיקו לערוך השבוע כמה פגישות והחליטו על שינוי משמעותי במצבת השחקנים הישראלים של הקבוצה.

השחקן הראשון שצפוי לחתום בקרוב הוא דגן יבזורי אחרי שנתיים שבהן הוא מיעט לשחק. במשך עונה וחצי במכבי תל אביב, שבהן הוא ראה בעיקר ספסל, עבר יבזורי להפועל חולון אך נעדר מרוב משחקיה בשל פציעה. יבזורי, שהיה אהוד מאוד גם בקרב ראשי הקבוצה וגם בקרב האוהדים, קיבל הצעת חוזה לשנתיים, והוא קרוב מאוד לחזרה לחיפה.

בעקבות צירופו של יבזורי אמור עמית שמחון לעזוב את הקבוצה. במכבי לא אוהבים את התנהגותו של שמחון ואת יחסו לרחימי, וטוענים כי הוא מעכיר את האווירה בחדר ההלבשה. השחקן אמנם מחזיק בחוזה לשנה נוספת, אבל במכבי מעריכים כי שני הצדדים יסכימו על פרידה.

יפתח זיו, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ובשתי העונות האחרונות שיחק בבני הרצליה ובמכבי אשדוד/באר טוביה, צפוי לחזור אף הוא למכבי. זיו התאכזב מאוד מסיום דרכו של המאמן מאיר טפירו באשדוד, ובדומה ליבזורי קיבל גם הוא הצעת חוזה לשנתיים.

במכבי כבר השלימו עם עזיבתו של ג’ון דיברתולומאו, ככל הנראה להפועל ירושלים, שם הוא צפוי להשתכר כ־300,000 דולר בעונה – סכום שרוזן לא יוכל, וגם לא ירצה, להשוות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר