שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד בגמר. אכזבה וגאווה (צילום: דני מרון)
שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד בגמר. אכזבה וגאווה (צילום: דני מרון)

"גאה בשחקנים ומרגיש אהבה תהומית אליהם"

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי אחרי ההפסד בגמר הפלייאוף להפועל ירושלים: "עשיתי טעויות בניהול המשחק". הקפטן עוז בלייזר: "לא יודע אם אני יותר גאה או יותר מאוכזב"

פורסם בתאריך: 16.6.17 00:17

במכבי חיפה התאכזבו מאוד מההפסד להפועל ירושלים, אבל גם היו גאים מאוד על הפלייאוף שעשתה הקבוצה.

המאמן עופר רחימי: "אני לוקח את האחריות על כך שפתחנו לא טוב את הרבע השלישי. ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס קלעו באחוזים פנטסטיים, וכל הכבוד להם. הפועל ירושלים הצליחה לעצור את משחק הפיק אנד רול שלנו באגרסיביות. עשיתי טעויות בניהול המשחק ואני לוקח אחריות על זה. אני כל כך גאה במה שעשינו העונה. לפני שנתיים היה לי הכבוד לעשות סקאוטינג לארז אדלשטיין בנבחרת, סימונה פיאנג'אני אימן את נבחרת איטליה, וגם הזמינו לשם את אריק שיבק כמרצה אורח. אם הייתם אומרים לי אז שיהיה לי הכבוד לשחק נגד שניהם הייתי אומר שמשהו לא בסדר אצלכם. אמרתי לשחקנים שלי שאני גאה בהם ומרגיש אהבה תהומית אליהם. בפסק הזמן, כשהיינו בפיגור 12, אמרתי להם שיחשבו שאנחנו נגד הפועל תל אביב במשחק שהכניס אותנו לפלייאוף, אבל זה לא הצליח. עשינו דרך אדירה. אני עושה את רוב ההכנה של הווידאו בחודש וחצי האחרונים, ובקושי ישנתי. היום בצהריים הייתי באפיסת כוחות ונרדמתי. כשקמתי הרגשתי שהתעוררתי לתוך חלום".

הקפטן עוז בלייזר: "לא יודע אם אני יותר גאה או יותר מאוכזב. רציתי מאוד לקחת אליפות ראשונה וזה מאכזב, אבל אני גאה בקבוצה הזאת שהיא המשפחה שלי. גם ברגעים הקשים היינו ביחד ולא נשברנו, ואני גאה בשחקנים על כל מה שעשינו העונה. ירושלים נכנסה לקצב של קליעות משלוש, השחקנים שלהם קלעו זריקות קשות ומגיע להם קרדיט על זה, אבל אנחנו לא נשברנו בשום מצב ושיחקנו עד השנייה האחרונה. אחרי הדרך שעשינו היה מגיע לקהל שלנו שנחגוג איתו. לחגיגות אחרי הניצחון בחצי גמר לא היתה שום השפעה על המשחק היום".

 

עופר רחימי. "עשינו דרך אדירה" (צילום: דני מרון)

עופר רחימי. "עשינו דרך אדירה" (צילום: דני מרון)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר