ארנון שירן. "אני פורש מתפקידי אחרי שבע שנים של בניית מועדון מסודר ומאורגן" (צילום: צלמוס)
ארנון שירן. "אני פורש מתפקידי אחרי שבע שנים של בניית מועדון מסודר ומאורגן" (צילום: צלמוס)

ארנון שירן פורש מתפקידו במכבי חיפה

סגן יו"ר מכבי חיפה הודיע לבעלים ג'ף רוזן על פרישתו בסוף חודש יוני מתפקידו לאחר שבע שנים בתפקיד. איתמר צ'יזיק עשוי להתמנות לתפקיד משמעותי

פורסם בתאריך: 18.6.17 13:16

ארנון שירן, סגן יו"ר מכבי חיפה, יפרוש בסוף חודש יוני מתפקידו לאחר שבע שנים בתפקיד. בהמשך לשיחות בין הבעלים ג'ף רוזן לשירן בנוגע להמשך פעילותה של הקבוצה בשנים הבאות הודיע שירן על כוונתו לפרוש בסיום העונה.

בשנים 2010-2007 עבד שירן כיועצו וכנציגו של רוזן בישראל, ובקיץ 2010 הוא מונה לסגן יו"ר הקבוצה. הודעה שהוציאה מכבי חיפה נכתב כי שירן "לקח חלק מרכזי בבניית ארגון איכותי מהמעלה הראשונה, עם התנהלות ועם ניהול בסטנדרטים גבוהים כמקובל בעולם העסקים, והקבוצה הפכה למועדון מרכזי מהמובילים בכדורסל הישראלי". בתקופתו כהונתו של שירן זכתה מכבי באליפות ההיסטורית, והגיעה פעמיים לגמר הפלייאוף ופעם אחת למעמד גמר גביע המדינה.

השנה נאלץ שירן להיעדר מעבודתו במשך כשלושה חודשים מסיבות רפואיות וחזר רק לאחרונה. גורמים במועדון טוענים כי מאז שרוזן מינה את אחיינו מת'יו רוזן לסגנו, כפי שנחשף לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון",  פחתה מעורבותו של שירן בקבוצה, וההחלטה על סיום דרכו היתה משותפת לו ולבעלים. שמו של איתמר צ'יזיק, שעד לפני שנה שימש כמנכ"ל מכבי חיפה בכדורגל ושנחשב מקורב לרוזן, מוזכר כמי שעשוי להיתמנות לתפקיד משמעותי בקבוצת הכדורסל.

"היינו ברי מזל לפני שבע שנים כשהצלחנו להביא אדם בקליבר של שירן, שהיה אדם ומנהל מסור, נאמן, וראוי להערכה ולכבוד", אמר רוזן, שחזר לארצות הברית אמש, לאחר הפגישה עם שירן, "התרומה שלו לקבוצה היא עצומה בכל קנה מידה, ואני מודה לו על שירותו".

שירן: "אני פורש מתפקידי אחרי שבע שנים של בניית מועדון מסודר ומאורגן, עם הישג של אליפות היסטורית והישגים נוספים שמיצבו את מכבי כמועדון צמרת בכדורסל הישראלי. אני מודה בראש ובראשונה לרוזן שהפך להיות לי לחבר ולא רק בוס, וגם לאנשי הצוות, למאמנים, לשחקנים, לספונסרים, לקהל האוהדים, למינהלת ליגת העל ולדירקטוריון שבו הייתי חבר שבע שנים, לאיגוד הכדורסל, לעיריית חיפה ובפרט לראש העיר יונה יהב ולסגניתו חדוה אלמוג, לחברת אתו"ס ולמשטרת חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר