ג'ף רוזן. "שלושתם מחזקים את הצוות העסקי שלנו" (צילום: צלמוס)
ג'ף רוזן. "שלושתם מחזקים את הצוות העסקי שלנו" (צילום: צלמוס)

מינויים חדשים בהנהלת מכבי חיפה

יממה לאחר ההודעה של ארנון שירן על פרישתו הודיעה מכבי על מינוים של אסף רוזנבלט למנכ"ל, של בן לוי ישמש לסמנכ"ל שיווק ושל עו"ד מיקי ספרן לדירקטור מטעם הקבוצה בדירקטוריון מינהלת ליגת העל

פורסם בתאריך: 19.6.17 15:48

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) על ארגון מחדש של המבנה הניהולי של הקבוצה ועל מינויים חדשים לעמדות הניהול שלה. רו"ח אסף רוזנבלט מונה למנכ"ל, בן לוי ישמש סמנכ"ל שיווק ועו"ד מיקי ספרן יהיה נציג הקבוצה והדירקטור שלה בדירקטוריון מינהלת ליגת העל. הארגון מחדש והשינויים של הרכב ההנהלה בישראל מתבצעים לאחר שסגן יו"ר הקבוצה ארנון שירן הודיעה על פרישתו שתיכנס לתוקפה בסוף חודש יוני.

רו"ח רוזנבלט (39), הבעלים של משרד רואי החשבון רוזנבלט, יפקח על כל הפעילות העסקית של המועדון ויהיה כפוף ישירות לבעלים ג'ף רוזן.

לוי (32) קודם מתפקיד מנהל השיווק והמכירות, שבו הוא נשא במשך שלוש שנים, לתפקיד סמנכ"ל השיווק, והוא יפקח על גיוס נותני החסויות, על מכירת הכרטיסים ועל מהלכי השיווק של הקבוצה.

עו"ד ספרן (48), שותף במשרד עורכי הדין ש. פרידמן ושות', ימשיך לשמש כיועץ המשפטי של הקבוצה ומעתה הוא יכהן כדירקטור מטעם המועדון בדירקטוריון המינהלת. כמו כן הוא יהיה אחראי על הקשר ועל קידום שיתוף הפעולה בין הקבוצה למחלקת הנוער המנוהלת על ידי אילן בק.

רוזן: "המינויים של רוזנבלט, לוי וספרן מחזקים את הצוות העסקי שלנו בזמן שאנחנו ממשיכים את האתגר של יצירת הכנסות מכדורסל בחיפה ובסביבתה. כל השלושה הם אוהדי הקבוצה והם מביאים הרבה אנרגיות, מחויבות ותשוקה למכבי חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר