חנן קולמן. יחזור לרוממה? (צילום מינהלת ליגת העל)
חנן קולמן. יחזור לרוממה? (צילום מינהלת ליגת העל)

במכבי חיפה יוחלט השבוע אם להחזיר את חנן קולמן

הקפטן לשעבר, ששיחק בעונה החולפת בהפועל אילת, ביקש לחזור לקבוצה. גם אלכס צ'וברביץ', שלא אהב את היחס מצד מאמן הפועל חולון דן שמיר, מעוניין לבוש שוב את המדים הירוקים

פורסם בתאריך: 25.6.17 08:52

ההחלטה אם להחזיר את חנן קולמן למכבי חיפה צפויה להתקבל השבוע בפגישה של הבעלים ג'ף רוזן, המאמן עופר רחימי והסקאוט הראשי פדריקו ברודסקי במיאמי. קולמן שיחק במכבי במשך שנתיים, כאשר בעונה השנייה הוא אף שימש כקפטן הקבוצה, אך בקיץ שעבר הוא בחר לעבור להפועל אילת. בזמן שחלף מאז סיום העונה העביר השחקן מסרים לאנשי מכבי כי הוא מעוניין לחזור ללבוש ירוק.

קולמן עשוי להצטרף לסגל ישראלי שונה כמעט לחלוטין מזה של השנה הקודמת. אחרי עזיבתו של ג'ון דיברתולומאו למכבי תל אביב ושחרורו הצפוי של עמית שמחון שמנהל משא ומתן עם הפועל נהריה, המועמדים המובילים להצטרף הם דגן יבזורי ויפתח זיו. השניים כבר קיבלו חוזים לחתימה, ומסתמן שהם יחזרו לקדנציה שנייה במכבי.

שחקן נוסף שביקש לחזור לרוממה הוא אלכס צוברוביץ' ששיחק בעונה החולפת בהפועל חולון והתאכז מיחסו של המאמן דן שמיר אליו. במכבי לא מתלהבים להחזירו, בעיקר על רקע עזיבתו שלוותה בטונים צורמים, ומעדיפים לקדם את דניאל קופרברג, אך אם קופרברג יעזוב לא פוסלים במכבי את צירופו של צוברוביץ'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר