גוסטבו בוקולי. עוד אחד מנפגעי סאגת טוניו מוניוס
גוסטבו בוקולי. עוד אחד מנפגעי סאגת טוניו מוניוס

גוסטבו בוקולי לא ישמש עוזרו של גיא לוזון

הנפגע העיקרי מהוויתור של טוני מוניוס על תפקיד המנג’ר הוא גוסטבו בוקולי שהיה צפוי לשדרוג מקצועי אך חזר לתפקיד הסקאוט

פורסם בתאריך: 29.6.17 09:01

גוסטבו בוקולי לא ישמש עוזרו של המאמן גיא לוזון בעונה הקרובה, והוא יחזור להיות הסקאוט של מכבי. ההחלטה של טוני מוניוס לוותר על תפקיד המנהל המקצועי של מכבי פגעה מאוד בבוקולי, שאמור היה לזכות בשדרוג מקצועי ולעבוד לצדו של המנג’ר.

לאחר פרישתו בתום עונת 2015-2014 מונה בוקולי לסקאוט של מכבי. בתחילת השנה שעברה הוא צורף לצוות המקצועי של רוני לוי, וכשזה פוטר ורנה מולנסטיין מונה במקומו שודרג מעמדו של בוקולי והוא עבר לשבת על הספסל של מכבי במשחקים. כעת בחר לוזון לוותר על בוקולי, שחזר כאמור לתפקיד הסקאוט ואף נשלח לכמה משימות מעקב אחרי שחקני חיזוק פוטנציאליים.

במכבי רואים במכירת המנויים שנפתחה השבוע מבחן גדול, שכן אוהדים רבים שטענו כי לא יחדשו את המנוי גרמו לחששות כבדים במועדון מפני ירידה דרסטית במכירות ביחס לעונות הקודמות. גורמים במועדון טוענים כי קצב המכירה בימים הראשונים לא מצביע על ירידה כלשהי, אבל עדיין ממתינים למספרים הסופיים.

עד כה צירפה הקבוצה חמישה שחקנים – הקשר האחורי גל אלברמן, המגן השמאלי עומרי בן הרוש, הקשר ההתקפי אופיר מזרחי, הבלם אליסון דוס סנטוס וקשר האמצע גיורגי קוסטדינוב – ובמכבי מקווים שבימים הקרובים יוחתמו שלושה שחקנים נוספים שישנו לחלוטין את הסגל מהעונה שעברה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר