אלי אלבז. רוצה לשחק רק בטדי (צילום: ניר קידר)
אלי אלבז. רוצה לשחק רק בטדי (צילום: ניר קידר)

ניר קלינגר לא מוכן לוותר על אלי אלבז

מאמן הפועל חיפה מייעד לחלוץ מקום בהרכב הפותח ואף פעל לשדרוג משמעותי של שכרו, אבל השחקן נחוש לשחק בבית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 1.7.17 10:00

ניר קלינגר לא מוותר על אלי אלבז. החלוץ הוזמן לאימון פתיחת העונה שייערך מחר (ראשון), אבל חזרתו להפועל מוטלת בספק. אלבז, שכבר הבהיר כי הוא רוצה לשחק בעונה הקרובה בבית”ר ירושלים, פתח את העונה שעברה בהפועל, אך בהמשך הוא הושאל להפועל כפר סבא.

אלי אוחנה, שאחראי על בית”ר ירושלים לאחר שאלי טביב הורחק לשנתיים מכל פעילות במסגרת ההתאחדות לכדורגל, פנה לבעלים של הפועל יואב כץ וביקש לרכוש את כרטיסו של אלבז, אבל כץ דרש בתמורה 500,000 שקל. אוחנה בתגובה הציע 150,000 שקל, ועוד לפני שכץ הספיק להגיב הודיע המאמן ניר קלינגר כי הוא מעוניין בחלוץ ואף מייעד לו מקום בהרכב הפותח. קלינגר אף פעל לשדרוג משמעותי בשכרו של אלבז, אבל השחקן אינו מעוניין בכך ונחוש לשחק בירושלים.

השבוע החתימה הפועל את השוער רן קדוש ואת שחקן הבית לירן סרדל. באשר לקשר הברזילאי אדילסון בהייה, שהפועל הודיעה כי הוא הוחתם לעונה נוספת, טוען סוכנו איתן מזרחי כי בהייה כבר סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד וכי “עד כה לא קיבלנו שום הודעה על מימוש האופציה, והמועד כבר עבר”. כעת חוזרת הפועל שוב לאופציה של ג’ייקוב נג’וקו מעירוני קרית שמונה, וזאת לאחר שהבעלים איזי שירצקי נתן את הסכמתו להעברה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר