זרקו קוראץ'. אולי במכבי נתניה? (צילום: צלמוס)
זרקו קוראץ'. אולי במכבי נתניה? (צילום: צלמוס)

זרקו קוראץ' עוכב שוב בנתב"ג

החלוץ המונטנגרי, ששב לארץ לדיון נוסף בתביעת הבוררות שלו נגד הפועל חיפה ובניסיון למצוא קבוצה שתקלוט אותו, שוחרר וקיבל אישור שהייה בישראל לשבוע אחד בלבד

פורסם בתאריך: 9.7.17 12:40

זרקו קוראץ' עוכב הבוקר (ראשון) בשדה התעופה בן גוריון עם נחיתתו בארץ לקראת דיון נוסף בתביעתו נגד הפועל חיפה ולצורך חיפוש אחר קבוצה חדשה לעונה הבאה. קוראץ', שהגיש תביעת בוררות נגד הפועל ותובע ממנה יותר מחמישה מיליון שקל, הציג לשוטרי משטרת הגבולות אשרת תייר ומסמכים מהבורר עמיאל תגר ולפיהם הוא כבר לא שחקנה של הקבוצה, ורק אז הוא שוחרר והותר לו להיכנס לארץ.

כפי שפורסם ב"כל – חיפה והצפון", לפני כחודש גורש קוראץ' מהארץ לאחר שהתברר כי הוא שוהה בישראל באופן לא חוקי. כזכור, תוקף אשרת העבודה של החלוץ המונטנגרי פגה, הפועל סירבה לשלם תמורת חידושה, והבורר קבע כי הוא כבר לא שחקן הקבוצה. קוראץ' טס אז למולדתו, והחשש היה כי עם חזרתו ארצה הוא יעוכב שוב ויגורש מהארץ בשנית. היום ניפקה לו משטרת הגבולות אישור שהייה מוגבל לשבוע בלבד, שבסיומו הוא נדרש לעזוב את הארץ.

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' מעוניין לבחון את קוראץ', ואם החלוץ יוכיח כי הוא כשיר ויעבור בדיקות רפואיות קפדניות הוא עשוי לשוב לקדנציה שנייה בישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר