קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס. 51 שערים בארבע שנים בגראסהופרס (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס. 51 שערים בארבע שנים בגראסהופרס (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

"למגן השמאלי של מכבי חיפה תהיה הרבה עבודה"

בלי מונאס דאבור הוא לא אותו שחקן, בלי הכסף ששילמו עליו גראסהופרס לא היתה יכולה לשרוד, ובעיטות העונשין? אוי בעיטות העונשין. בשווייץ עדיין לא נרגעים מהעזיבה של קאיו ונותנים טיפ הגנתי לגיא לוזון

פורסם בתאריך: 17.7.17 11:42

המטרה הראשונית אשר לשמה הוחתם קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס במכבי חיפה כבר הושגה ובמועדון סימנו עליה וי גדול. 2,000 מנויים נמכרו מרגע שפורסם על חתימתו של הברזילאי – מנויים שהפיחו בקרב ראשי המועדון תקוות גדולות על השבת האמון מצד הקהל. אלא שכמו בלא מעט מקרים עם זרים בירוק בשנים האחרונות, גם במקרה של קאיו מוטב להמתין ולראות שלא מדובר בחתול בשק.

אמנם היכולות של הקשר ההתקפי בהחלט מוכחות – מספר דו ספרתי של שערים בכל אחת מארבע העונות האחרונות בגראסהופרס השוויצרית (51 בסך הכל) ביחד עם מספר לא מבוטל של בישולים (22) – אבל מעניין יהיה לראות כיצד הוא יתפקד ללא חברו הקרוב מונס דאבור. לא מעט דיו נשפך בימים האחרונים בדבר שיתוף הפעולה הפורה של השניים לצד הטייטל "נפשות תאומות" ותמונות משותפות ברשתות החברתיות, אבל מה שהוזכר קצת פחות הוא מה עובר על קאיו כשה-BFF לא לצדו. "קאיו היה קרוב מאוד לדאבור, אבל כשדאבור עזב לרד בול זלצבורג בקיץ שעבר הוא היה עצוב מאוד וגם על המגרש הוא הציג יכולת עגומה. בלעדיו הוא פשוט לא היה אותו שחקן", מספר העיתונאי מקס קרן מהעיתון השווייצרי הלאומי "BLIK", "בפברואר, כשדאבור חזר לקבוצה, גם אנחנו זכינו לראות שוב את קאיו הישן והטוב. עכשיו דאבור שוב בזלצבורג".

הופתענו מאוד בישראל מכך ששחקן ברמה הזו שוחרר מגראסהופרס בקלות יחסית. יכול להיות שהוא סובל מפציעה כלשהי?

"לא, גראסהופרס פשוט צריכה את הכסף. זו הסיבה היחידה שהמועדון שחרר אותו שנה אחת לפני תום החוזה".

על יכולותיו של קאיו מספר קרן: "אין ספק שמדובר באחד מהשחקנים היותר טובים ששיחקו בליגה השווייצרית, והבעיטות החופשיות שלו הן משהו מיוחד. מנגד, הוא לא תורם שום דבר למשחק ההגנה ואין לי ספק שלצד שמאל ולמגן השמאלי של מכבי חיפה תהיה הרבה עבודה".

איך האוהדים של גראסהופרס קיבלו את העזיבה שלו?

"האוהדים בציריך מאוכזבים מאוד מכך שהוא עזב אותנו".

מה יש לך לומר לו לקראת המעבר לישראל?

"אני מקווה בשבילכם שתזכו לראות הרבה בעיטות חופשיות של קאיו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר