הולמר איולפסון. אין ברירה (צילום: ניר קידר)
הולמר איולפסון. אין ברירה (צילום: ניר קידר)

מסתמן: הולמר איולפסון יועדף על פני גארי קגלמאכר

העלויות הגבוהות של האיסלנדי יאלצו את מכבי חיפה לשחרר את האורוגוואי. המעבר של אלון תורג’מן להפועל חיפה חסך למועדון 600,000 שקל

פורסם בתאריך: 20.7.17 12:32

במכבי חיפה ממשיכים במלאכת סגירת הסגל לקראת העונה שבפתח, ולמאמן גיא לוזון ולראשי המועדון יש לא מעט כאבי ראש. אם האיסלנדי הולמר איולפסון לא ימצא קבוצה הוא צפוי לעבור בבקרה על חשבונו של גארי קגלמאכר. עלות שכרו של האיסלנדי, המחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות, מוערכת בשלושה מיליון יורו, כך שבלית ברירה תיאלץ מכבי להחזירו לסגל על חשבונו של קגל מאכר שהעלויות הכרוכות בשחרורו הן נמוכות בהרבה.

בינתיים מנהלת מכבי שיחות עם אדי גוטליב, שכבר פורסם שסיכם באופה הרוסית אך טרם חתם על חוזהו, והקבוצה עשויה להציע לו חוזה משודרג במטרה לפנות עמדה לזר נוסף.

עד כה צורפו הברזילאים קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס ואליסון דוס סנטוס, הקמרוני ארנסט מאבוקה והבולגרי גיורגי קוסטדינוב, בעוד שהאוסטרי ג’יימס טריוסי הודיע כי הוא מעדיף מועדון אחר באירופה החפץ בשירותיו. חמישה שחקנים זרים נוספים מחזיקים בחוזה במכבי – איולפסון, קגלמאכר, קמיל ואצק, פיטים אזמי ומארק ואליינטה, ומכבי תצטרך לשחרר לפחות אחד מהם. נכון לעכשיו איש מהם לא הביע נכונות לעזוב, ומנגד במכבי עדיין מתעקשים לקבל תמורתם דמי השאלה ולחילופין למכור אותם. כמו כן, אם הם יושאלו תידרש הקבוצה להשתתף בחלק ניכר משכרם – דבר שבמועדון לא ששים לעשות.

החלוץ אלון תורגמן, שכבר סיכם את רוב תנאיו במכבי פתח תקוה, חתם בסופו של דבר בהפועל חיפה לאחר שוויתר על חוזהו במכבי לעונה הבאה וחסך למועדון כ-600,000 שקל ברוטו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר