ענבל שמש. “כעת אני יותר ממוכנה לקראת האתגרים הצפויים לי” (צילום: איגוד הג'ודו האירופי)
ענבל שמש. “כעת אני יותר ממוכנה לקראת האתגרים הצפויים לי” (צילום: איגוד הג'ודו האירופי)

מדליה ראשונה לענבל שמש בתחרות בוגרות בג'ודו

הג’ודאית ממכבי חיפה ניצחה בדרך לגמר תחרות אירופה הפתוחה במשקל של עד 63 ק”ג יריבות מהולנד, משבדיה ומבלארוס. בקרב על מדליית הזהב היא הפסידה ליריבה פולנית

פורסם בתאריך: 26.7.17 17:00

הג’ודאית ענבל שמש ממכבי חיפה זכתה במדליית הכסף במשקל של עד 63 ק”ג בתחרות אירופה הפתוחה לבוגרות שהתקיימה במינסק, בלארוס. התחרות, שהיא למעשה אליפות אירופה הפתוחה, היא חלק מסבב הבוגרות, ועבור שמש בת ה־20 מדובר במדליה ראשונה בתחרות בוגרות ובניקוד חשוב לקראת המטרה שלה – הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020.

שמש גברה בקרב הראשון על יריבה מהולנד, וברבע הגמר היא ניצחה יריבה שבדית. בחצי גמר הצליחה הג’ודאית החיפאית לנצח יריבה מקומית והבטיחה לעצמה מקום על הפודיום. בקרב על מדליית הזהב הפסידה שמש ליריבה פולינית והסתפקה במדליית כסף.

בשיחה עם “כלבו – חיפה והצפון” בתום התחרות אמרה שמש: “אני מאושרת לזכות במדליה ראשונה בסבב הבוגרות. זוהי קפיצת מדרגה גדולה עבורי. לא הייתי עושה את זה בלי הצוות שעומד מאחורי, ובראש ובראשונה המאמנת האישית שלי מיכל האס. כמו כן מגיעה כמובן תודה למאמני נבחרת ישראל ולאיבון בוניש שליוותה אותי בתחרות. אני רוצה גם לאגודת מכבי חיפה ולמנכ”ל רועי שווץ שתמיד נמצא כאן בשבילי. כעת אני יותר ממוכנה לקראת האתגרים הצפויים לי”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר