מרק ואליינטה. במכבי היו שמחים להיפטר ממנו, אך לא עושים שום צעד בנדון (צילום: צלמוס)
מרק ואליינטה. במכבי היו שמחים להיפטר ממנו, אך לא עושים שום צעד בנדון (צילום: צלמוס)

ריאל אוביידו רוצה את מרק ואליינטה, מכבי חיפה רוצה כסף

הקבוצה מהליגה השנייה בספרד מעוניינת לצרף את הבלם, אלא שמכבי מתעקשת על דמי שחרור - דבר שאוביידו מסרבת לו בתוקף. וגם לוואליינטה עצמו יש דרישות

פורסם בתאריך: 27.7.17 08:36

ריאל אוביידו מהליגה השנייה בספרד מעוניינת לצרף את הבלם הספרדי של מכבי מרק ואליינטה. ואליינטה נמנה עם ארבעת הזרים שמחזיקים בחוזה במכבי אך לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן גיא לוזון, ובמועדון ישמחו מאוד להשתחרר מחוזהו. עם זאת, מכבי מתעקשת ודורשת דמי שחרור – דבר שאוביידו מסרבת לו בתוקף.

אבל לא רק למכבי יש דרישות, אלא גם לוואליינטה. הבלם דורש פיצוי מלא על חוזהו לעונה הקרובה, כלומר שמכבי תשלים את שכרו בקבוצה שאליה הוא יצטרף, אבל בהנהלת המועדון מסרבים לכך. אוביידו הבהירה לשחקן כי היא תמתין לו שבוע וכי אם המחלוקת בינו לבין מכבי לא תיפתר יפתחו הספרדים במשא ומתן עם מועמדים אחרים.

כזכור, בחודש שעבר היה זה קמיל ואצק הצ’כי שפנה למכבי והציג לה הצעה מקבוצה מחו”ל שמוכנה לקלוט אותו, אך גם הוא נתקל בדרישה של המועדון לקבל תמורה כספית על כרטיסו.

ההתעקשות של מכבי גורמת ללא מעט גורמים במועדון להרים גבה לנוכח העובדה שבסגל הקבוצה יש כעת לא פחות מתשעה זרים – ואליינטה, ואצק, פיטים אזמי, הולמר איולופסון, גארי קגלמאכר, אליסון דוס סאנטוס, קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס, ארנסט מאבוקה וגיאורגי קוסטדינוב – כאשר לפי תקנון ההתאחדות לכדורגל רשאית כל קבוצה לרשום שישה זרים ולהקפיא עוד שניים. מכבי עדיין מחפשת שחקן זר נוסף, כאשר והדבר יחייב אותה לשחרר שני זרים ולהקפיא שניים נוספים, ושחרורו של ואליינטה עשוי להיות צעד ראשון בדרך לפתרון הבעיה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר