ננאד פראליה. זוכרים? (אנצ'ו גוש, ג'יני)
ננאד פראליה. זוכרים? (אנצ'ו גוש, ג'יני)

ננאד פראליה הציע לשמש כספורט דירקטור אך לא נענה

שחקן העבר של מכבי חיפה פנה לנשיא המועדון יעקב שחר, אבל לאחר שלא קיבל תשובה הוא מונה למאמן נבחרת קרואטיה עד גיל 17

פורסם בתאריך: 30.8.17 15:37

שחקן העבר של מכבי ננאד פראליה הציע לנשיא יעקב שחר לחזור למועדון בתפקיד מקצועי או מינהלתי, אך לא נענה. לדברי מקורביו הציע פראליה לשחר לשמש כספורט דירקטור – תפקיד שאותו מילא בקרואטיה – אך לא קיבל כל תשובה בעניין והבין שהצעתו נדחתה.

לאחר שהבין שבמכבי לא מעוניינים בשירותיו נענה פראליה לחיזורים של ההתאחדות לכדורגל בקרואטיה שלחצה עליו לקבל את המינוי לתפקיד מאמן הנבחרת עד גיל 17, וכבר החל לעבוד. פראליה יפתח בקרוב את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, וינסה להצעיד את נבחרתו לאליפות. אגב, שחקן העבר אמר למקורביו בארץ כי ייתכן שהוא יפנה להתאחדות הישראלית כדי לקיים משחקי אימון נגד נבחרת ישראל עד גיל 17.

פראליה הצטרף למכבי בעונת 2001-2000 והיה שותף לאליפות השישית שלה. בתחילת עונתו השנייה הצטרף לקבוצה חברו מילדות ג’ובאני רוסו, והשניים זכו עם מכבי באליפות נוספת. בסוף אותה העונה הוא הודיע על רצונו לסיים את הקריירה במכבי, והמועדון החתים אותו לעונה נוספת. לאחר שנתיים מצוינות, העונה האחרונה של פראליה במכבי התאפיינה בהפכפכות – משחקים גדולים בליגת האלופות מול יכולת בינונית ופציעות טורדניות בליגה. בתום העונה שב השחקן למולדתו ולקבוצת נעוריו היידוק ספליט. מאזנו במכבי: 33 שערים ב־109 הופעות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר