אוהדי מכבי ביציע הצפוני. במועדון מצאו את מי להאשים (צילום: צלמוס. למצולמים אין קשר לכתבה)
אוהדי מכבי ביציע הצפוני. במועדון מצאו את מי להאשים (צילום: צלמוס. למצולמים אין קשר לכתבה)

ירידה של 15 אחוז במספר המנויים ליציע המשפחות של מכבי

מנכ”ל מכבי חיפה אסף בן דב חשף את הדברים בדיון בתביעה של אוהד שמכבי שללה את מנויו. במועדון מייחסים את הירידה להתנהגות בלתי ספורטיבית של חלק מהקהל שגרמה לבעלי מנויים לא לחדשם

פורסם בתאריך: 15.9.17 08:30

מנכ”ל מכבי אסף בן דב חשף במהלך דיון בבית משפט כי השנה נרשמה ירידה של 15 אחוז במכירת המנויים ליציע המשפחות באיצטדיון העירוני. את הדברים אמר בן דב במהלך דיון בתביעה שהגיש אוהד הקבוצה נגד המועדון בטענה כי מכבי שללה את המנוי שלו בשל התנהגות בלתי ספורטיבית שבגינה הורשעה הקבוצה בוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל וספגה קנס.

את הירידה במספר המנויים ליציע המשפחות מייחסים במכבי להתנהגותו של חלק קטן מאוהדי הקבוצה. גורמים במועדון אמרו השבוע ל”כלבו” כי ההתנהגות הבלתי ספורטיבית פוגעת בשמה של הקבוצה והיא זו שגרמה לחלק בלתי מבוטל מהקהל לא לחדש השנה את המנויים. איש בקבוצה לא ייחס את הירידה ליכולת החלשה של מכבי על כר הדשא ולחוסר התפקוד של המאמן גיא לוזון.

עם זאת, במועדון אומרים כי עד כה נמכרו 16,500 מנויים לכל היציעים לעומת 17,000 מנויים בעונה שעברה – ירידה של שלושה אחוזים בלבד – ומשבחים את עבודתה של מחלקת השיווק שהצליחה לשמר מנויים רבים למרות ההישגים הדלים של הקבוצה. למרות הפתיחה החלשה של העונה מקווים במכבי להגיע למספר המנויים שנמכרו בשתי העונות הראשונות באיצטדיון העירוני – 18,000 – אך יודעים שהדבר תלוי ביכולת ובהישגים של הקבוצה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר