פיטר מסיללה. קדנציה שנייה בירוק? (צילום: ספי מגריזו)
פיטר מסיללה. קדנציה שנייה בירוק? (צילום: ספי מגריזו)

מסיללה פנה למכבי בבקשה לשוב לקבוצה

פיטר מסיללה, המגן השמאלי מדרום אפריקה, ששיחק במכבי חיפה בשנים 2011-2007, איבד את מקומו הרכב של קייזר צ’יפס. בסוף העונה הוא יסיים את חוזהו ויהיה שחקן חופשי

פורסם בתאריך: 2.11.17 09:47

פיטר מסיללה, מגנה השמאלי של מכבי בשנים 2011-2007, פנה למועדון בבקשה לשוב לקבוצה. מסיללה, שמשחק בשנים האחרונות בקייזר צ’יפס בדרום אפריקה, נפצע בקרסול בתחילת העונה, ולאחר שהחלים הוא שב לפעילות אבל איבד את מקומו בהרכב. מסיללה בן ה־32 יסיים בקיץ את חוזהו בקייזר ציפס ויהיה שחקן חופשי.

האכזבה במכבי מעומרי בן הרוש, שהצטרף בקיץ לקבוצה ממכבי תל אביב, והעובדה שהאלטרנטיבה היחידה מהספסל היא שי בן דוד, עשויות להביא לחזרתו של מסיללה לכפר גלים.

מסיללה, שהוא אחד מהזרים היותר טובים שהגיעו למכבי בעשור האחרון, מיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהן שלאחרונה הסדיר את יחסיו עם נשיא מכבי יעקב שחר, וגם לעניין זה עשויה להיות השפעה על ההחלטה בעניינו.

 

 

מכבי נאבקת מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב על שירותיו של קשר מ.ס אשדוד גדי קינדה לקראת העונה הבאה. לפי גורם באשדוד, מכבי היא הרצינית מבין השלוש, אבל השחקן יעדיף לחתום בקבוצה שתשחק באחד מהמפעלים האירופיים – דבר שמחליש את סיכוייו של המועדון לצרפו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האחים

    יאאאאאא, זה חייב לקרות וגם יעקובו מחכה לנו במעמקי הליגה האנגלית הרביעית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר