מו אלאך ויעקב שחר חותמים על החוזה. "אני מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי" (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
מו אלאך ויעקב שחר חותמים על החוזה. "אני מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי" (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

אלאך מונה למנהל הטכני של מכבי

מכבי חיפה החתימה את מוחמד אלאך כמנהל הטכני של המועדון לעונה וחצי במכבי עם אופציה לעונה נוספת. אלאך יהיה אחראי על המדיניות הספורטיבית של המועדון, על הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת ועל הרכש, ויתווה את הדרך של מחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 6.11.17 12:27

מכבי חיפה החתימה היום (שני) את מוחמד אלאך כמנהל הטכני של המועדון. ההולנדי חתם באמצעות סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף לעונה וחצי במכבי עם אופציה לעונה נוספת.

אלאך יהיה אחראי על כל המדיניות הספורטיבית של המועדון, על הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת ועל הרכש, יתווה את הדרך של מחלקת הנוער וירכז את כל הפעילות הספורטיבית.

אלאך, 44, נולד בהאג והחל את הקריירה המקצועית שלו כשחקן בגיל 23. הוא שיחק באקסלסיור, בפיינורד, בכרונינגן, בדורדרכט, בטוונטה אנסחדה ובוונלו, ורשם 247 הופעות ושני שערים בליגת ההולנדית. בהמשך הוא שימש במשך שנתיים כמנהל הטכני של נבחרת הולנד, ומשנת 2013 שימש כמנהל הטכני של ויטסה ארנהיים.

 

 

אלאך אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של מכבי: "אני שמח מאוד לחתום במועדון גדול כל כך, זה כבוד עבורי ואני גאה מאוד עבורי ועבור המועדון שבו עבדתי ושתמך במהלך. אני מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי".

נשיא מכבי יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "בראש ובראשונה אנחנו נאמנים להחלטה שלנו לנסות ולמצב את עצמנו בתפקיד החדש הזה, למרות שזה לא עלה יפה בניסיון הקודם. קיבלנו לא מעט המלצות על אלאך, ואני מקווה מאוד שהפעם זה יעלה יפה ושנצא לדרך חדשה. מו הוא אדם מקסים. שמעתי את האני מאמין שלו, וזה בהחלט מתאים למועדון. אני מקווה שכולנו נניח לו לעשות את העבודה, וכשאני אומר כולנו אני מתכוון לגורמים בתוך המועדון ומחוצה לו. אני מאמין שהוא יעזור לנו להתקדם ולהצליח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר