מאור בוזגלו. משך עוד חצי שעה מיותרת על הדשא (צילום: ג'ו הירש, מכבי חיפה האתר הרשמי)
מאור בוזגלו. משך עוד חצי שעה מיותרת על הדשא (צילום: ג'ו הירש, מכבי חיפה האתר הרשמי)

חוזהו של בוזגלו בשנתיים הבאות לא מחייב את מכבי

מאור בוזגלו יקבל את מלוא שכרו עד תום העונה באמצעות חברת הביטוח, אך מכבי חיפה אינה מחויבת להמשך החוזה לאחר שהחריגה בו את נושא הפציעות

פורסם בתאריך: 28.12.17 17:31

מאור בוזגלו יקבל את מלוא שכרו עד תום העונה באמצעות חברת הביטוח שביטחה את שחקני מכבי, אבל אם הוא לא יחלים עד לפתיחת העונה הבאה, חוזהו שיסתיים בסוף עונת 2020-2019 אינו מחייב את מכבי שהחריגה את נושא הפציעות בחוזה שעליו היא חתמה מול השחקן.
בוזגלו שקרע בפעם השלישית את הרצועה הצולבת במשחק ההפסד להפועל באר שבע ביום שני (2:0) בוטח על כל הסכומים המגיעים לו עד לתום העונה אשר מוערכים ב־500,000 דולר. הוא הוחתם במכבי ב-17 בספטמבר ונפצע ב-25 בדצמבר, כך שלמזלה של מכבי הוא עבר את פרק הזמן של שלושת החודשים שבסיומם מופעל הביטוח.

למרות שמכבי כאמור אינה מחויבת לבוזגלו מעבר לשנה זו, נשיא המועדון יעקב שחר הבהיר כי הקבוצה תסייע לו בכל הנדרש כדי לעבור את הניתוח במהרה ולהשלים את השיקום שלאחריו.

 

 

 

הדעה הרווחת בקרב גורמי הרפואה היא שבוזגלו חזר מוקדם לפעילות אחרי הפציעה הקודמת שאותה הוא עבר בשנה שעברה במדי הפועל באר שבע. השחקן ואביו יעקב בוזגלו היו נחושים לאורך כל תקופת השיקום להחזירו לפעילות מוקדם ככל האפשר, וכעת מתברר שזו היתה טעות שעלולה לסיים את הקריירה שלו.

במכבי טוענים כי רצונו העז של בוזגלו לחזור לפעילות ולסייע לקבוצה במצב הקשה שאליו היא נקלעה זוכה כעת להערכה, וכי זוהי הסיבה לתמיכה הפומבית ששחר מעניק לו. אלא שקולות אחרים טוענים כי בוזגלו לא היה צריך לסכן את עצמו, מה גם שהקבוצה נמצאת במרחק גדול כל כך מהצמרת כך שחזרתו לא היתה יכולה לעזור לה. עוד נטען כי בוזגלו היה צריך לרדת מכר הדשא כבר בדקה הראשונה של המשחק, ומשיכת הזמן עד לדקה ה־30 גרמה לבטח להחמרת הפציעה.

לנוכח ההתפתחויות האחרונות עשוי עמית זנטי לשוב לסגל הקבוצה. מתחילת העונה נמצאים זנטי ומכבי על מסלול של התנגשות והשחקן נשלח ליציע לאחר שסירב לחתום על החוזה שהוצע לו. כעת מסתמן שזנטי יחתום על החוזה וישוב בקרוב לסגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר