אסף בן דב. דרושה מהפכה (צילום: צלמוס)
אסף בן דב. דרושה מהפכה (צילום: צלמוס)

שחר בוחן אפשרות לצרף מנכ"ל הולנדי

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לא מסתפק בצוות מקצועי הולנדי עורך בימים אלה בדיקות לגבי מנכ"ל מהולנד שיהיה בעל רקע מוכח בכדורגל. האם אסף בן דב ישלם את מחיר הכישלון המקצועי?

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:09

נשיא מכבי יעקב שחר לא מסתפק בצוות מקצועי הולנדי בראשותו של מו אלאך ובוחן את האפשרות לצרף אנשי צוות הולנדים גם לשדרת הניהול של המועדון. שחר עורך בימים אלה בדיקות לגבי מנכ"ל מהולנד שיהיה בעל רקע מוכח בכדורגל, ואליו יצוות סמנכ"ל ישראלי בעל רקע מוכח בניהול.

אסף בן דב, המנכ"ל של מכבי זה שנה וחצי, הגיע למועדון ללא כל רקע בעולם הכדורגל, והוא החליף בתפקיד את איתמר צ'יזיק ששימש כמנכ"ל במשך 14 שנה. בן דב הכניס למערכת נהלים חדשים מעולם העסקים שממנו הוא הגיע, פיטר עובדים חדשים ומינה אחרים במקומם, אך לנוכח הקטסטרופה המקצועית שחווה הקבוצה הבין שחר כי דרך הניהול של המועדון צריכה לעבור מהפכה ולהשתנות מהקצה אל הקצה.

 

 

השבוע, לראשונה זה זמן רב, נצפו שחר וצ'יזיק יושב האחד לצדו של השני באיצטדיון המושבה בפתח תקוה במשחק גביע המדינה בין מכבי להפועל תל אביב, שבו ניצחה הקבוצה בתוצאה 3:5 בתום דו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. בשלב זה לא מדובר על חזרתו של צ'יזיק למערכת, אבל גורמים במכבי אמרו השבוע ל"כלבו" כי אין לשלול את מינויו של המנכ"ל לשעבר לתפקיד כלשהו במועדון.

דובר מכבי דודו בזק מסר בתגובה: "הידיעה הזוכה בתחרות הפייק ניוז לשנת 2018".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר