יעקב שחר. צפוי לאבד הכנסות בשווי של חמישה מיליון שקל (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. צפוי לאבד הכנסות בשווי של חמישה מיליון שקל (צילום: צלמוס)

שחר ידון עם עופר על שת”פ עם אתלטיקו מדריד

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ועידן עופר, מנהל קבוצת האחים עופר שהפך לאחד מבעלי הקבוצה הספרדית, ייפגשו בימים הקרובים במטרה להגיע להסכם שיתוף פעולה בין המועדונים

פורסם בתאריך: 18.1.18 08:14

בימים הקרובים ייפגשו נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ומנהל קבוצת האחים עופר עידן עופר, כאשר על הפרק עומד שיתוף פעולה אפשרי בין מכבי לאתלטיקו מדריד – הקבוצה מבירת ספרד שעופר רכש לאחרונה חלק ממניותיה. הפגישה בין השניים אמורה היתה להתקיים כבר אתמול (רביעי), אבל שחר חלה ולכן היא נדחתה לימים הקרובים.

לפני חודשים אחדים רכש עופר 15 אחוז ממניותיה של אתלטיקו מדריד והפך לאחד מבעליה. עופר כבר התחיל ביצירת שיתופי פעולה בין המועדון הספרדי לכדורגל הישראלי, ובמסגרת זו הוחלט בפגישה בינו לבין הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת על הקמת אקדמיה לכדורגל בדרום הארץ שתנוהל במשותף על ידי אתלטיקו והאלופה הישראלית.

לדברי גורם המקורב לשחר ולעופר, המגעים בין מכבי לאתלטיקו לא יסתכמו רק בדיונים על הקמת אקדמיה לנוער בצפון, אלא בניסיון לערב את עופר גם בקבוצה הבוגרת של המועדון. לטענת הגורם, הסיבה המרכזית לכך שמכבי לא החתימה עד כה בחלון ההעברות שחקנים חדשים ולא מינתה מאמן קבוע לצדו של המנהל הטכני מוחמד אלאך קשורה לכך שעופר יהיה מעורב בתהליכים מרכזיים במועדון.

 

 

בינתיים המועדון נימצא באחת מנקודות השפל הקשות שלו בעשורים האחרונים, בוודאי מאז שהוא עבר לידיו של שחר. ההפסד 3:1 למכבי תל אביב, שלא התקשתה לגבור על אסופת השחקנים העלובה בירוק, קבע באופן כמעט סופי שלראשונה מאז עונת 1988-1987 תשחק מכבי בפלייאוף התחתון. עד לסיום הליגה הסדירה נותרו עוד 24 נקודות בקופה, אך כשהפער בין מכבי לבין מכבי נתניה שבמקום השישי עומד על תשע נקודות, הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון הם קלושים. יתרה מכך, הפסד בשבת בחוץ למ.ס אשדוד יקרב את מכבי למרחק של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

כישלון בהעפלה לפלייאוף העליון יוביל לאובדן של כחמישה מיליון שקל בהכנסות ממכירת כרטיסים ובמענקי המיקום, ויצעיד את המועדון לשפל כלכלי נוסף על השפל המקצועי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הבעיות של חיפה

    נהדר, כתבות שנועדו לחפות על הבעיה האמיתית של הקבוצה – המביטה בכם מתמונה בראש הכתבה.

    בדיוק כמו שהבעיה האמיתית של חיפה מביטה עליכם מתמונות בכתבות רבות עם חיוך וכותרות חנופה.

  2. חיפה

    עוד עסקן שחובר למי שחתום על אסון הזיהום החיפאי. עידן עופר לך לישון. שחר תמשיך להפסיד. אתלטיקו מדריד חרא קבוצה ומעכשיו היא תהיה עוד יותר חרא והקהל יעזוב גם אותה. לא מתעסקים עם תעשיינים מזהמים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר