היכל הספורט ברוממה. עוד יום, פחות יום
היכל הספורט ברוממה. עוד יום, פחות יום

גמר הגביע בכדורעף הוקדם ביממה ונדחה בשעה

לאחר התערבותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב הוחלט שמשחקי גמר גביע המדינה לנשים ולגברים ייערכו בהיכל הספורט ברוממה חיפה ב־6 במרץ. גמר הנשים ייפתח ב־17:00

פורסם בתאריך: 28.1.18 08:24

עכשיו זה סופי: משחקי גמר גביע המדינה בכדורעף לנשים ולגברים ייערך ב־6 במרץ בהיכל הספורט ברוממה. לאחר שכבר הוחלט כי המשחקים ייערכו ב־7 במרץ, כאשר גמר הנשים ייפתח בשעה 17:00 וגמר הגברים נקבע לשעה 19:45, הביאה התערבותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב לכך שהמשחקים הוקדמו ביממה ומשחק גמר הנשים יחל בשעה 18:00 וגמר הגברים יתקיים בשעה 20:45. שני המשחקים יועברו בשידור ישיר בטלוויזיה.

 

 

כזכור, קבוצות הנשים התרעמו על כך שהשעה המקורית של משחקן היא מוקדמת מדי – דבר שימנע מאוהדיהן להגיע לחיפה – אך הן התרצו לאחר שנקבעו מועד ושעה חדשים.

בשבועות האחרונים עמד איגוד הכדורעף עמד בפני לחצים כבדים מצדן של קבוצות רבות – הן של גברים והן של נשים – שביקשו להעביר את משחקי הגמר מחיפה למרכז הארץ. האיגוד, שנמצא במצב כלכלי קשה, עמד על כך שהמשחקים ייערכו בהיכל מכיוון שהמחיר שאותו הוא ישלם לחברת אתו”ס נמוך משמעותית מהמחירים שהוצעו לו באולמות אחרים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צפוני

    ישנה בעיה חמורה של חוסר מקומות חניה להיכל הספורט ברוממה. כמו שפתרו (באופן חלקי) והגדילו את מספר מקומות החנייה ליד האודיטוריום וגם ליד התאטרון העירוני צריך לפתור את בעיית החניה ליד היכל הספורט. חוסר חניה גורם לסבל רב לבאיי האצטדיון, לאנשים שגרים בסביבה …

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר