אשר עלמני. אחד מהשחקנים ההגונים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
אשר עלמני. אחד מהשחקנים ההגונים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

אבל במכבי: אשר עלמני הלך לעולמו

אשר עלמני, אחד מהסמלים הגדולים של מכבי חיפה בכל הזמנים, נפטר הלילה בגיל 83. בשנת 1946, כשהיה בן 12, הצטרף עלמני למכבי, וכשפרש בשנת 1968 הוא מונה למאמן במחלקת הנוער ועבד בה עד שנותיו האחרונות

פורסם בתאריך: 10.2.18 17:32

אשר עלמני, אחד מהסמלים הגדולים של מכבי חיפה בכל הזמנים, הלך הלילה (שבת) לעולמו בגיל 83. בשנת 1946, כשהיה בן 12, הצטרף עלמני למכבי, וכעבור חמש שנים הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. הוא נחשב לאחד מהשחקנים ההגונים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, וב-307 הופעות במדי מכבי הוא לא הורחק.

לאורך הקריירה הארוכה במדים הירוקים הוא כבש 50 שערים והיה שותף לזכייה הראשונה של מכבי בגביע המדינה שנת 1962. לעלמני היו גם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

 

 

כשפרש ממשחק בשנת 1968 הוא מונה למאמן קבוצת הילדים במכבי ועבד כמאמן וכמגלה כישרונות במחלקת הנוער עד שנותיו האחרונות.

נשיא המועדון יעקב שחר אמר הבוקר לאתר הרשמי: "אני זוכר את אשר כשחקן מכבי חיפה של הדור ההוא. הוא בלט ברוגע שלו ובג'נטלמניות שלו. לפני 25 שנה נכנסתי כבעלים, ואשר היה איתנו עד לאחרונה כמאמן במחלקת הנוער. תחת שרביטו יצאו לא מעט שחקנים שהצליחו במכבי ומעבר לים. הוא תמיד כונה 'הצעיר הניצחי'".

עלמני הוא אחד משלושה שחקני עבר גדולים שהלכו לעולמם בחודשים האחרונים. בנובמבר 2017 נפטר ג'וני הרדי, ולפני קצת יותר מחודש נפטר שלום ואנו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר