אוהדי מכבי חיפה. לא עוד (צילום: צלמוס)
אוהדי מכבי חיפה. לא עוד (צילום: צלמוס)

הקופים הירוקים והאולטרה בויז קוראים לחרם

לאוהדי מכבי חיפה נמאס: הקופים הירוקים הכריזו על חרם עידוד החל מהמשחק היום מול הפועל חיפה, ואילו האולטראס בחרו בדרך מיליטנטית יותר וקראו להחרים לחלוטין את משחקי הקבוצה

פורסם בתאריך: 5.3.18 08:36

ההדחה מגביע המדינה היתה כבר יותר מדי עבור שני ארגוני האוהדים הגדולים של מכבי חיפה – הקופים הירוקים והאולטרה בויז – שיצאו בקריאות לחרם. הקופים הכריזו על חרם עידוד החל מהמשחק היום מול הפועל חיפה, ואילו האולטראס בחרו בדרך מיליטנטית יותר וקראו להחרים לחלוטין את משחקי הקבוצה.

"ביום חמישי (הדרבי רבע גמר גביע המדינה; י"ג) נוכחנו לראות את הזלזול של השחקנים על המגרש. יותר מכך שלא היה חשוב להם לעלות לסיבוב הבא, לא עניין אותם לנצח את הדרבי לעומת השחקנים בצד האדום שהראו מלחמה על המגרש, רצון לנצח ויותר מזה – שנאה למכבי שמעוררת קנאה. שחקני מכבי חיפה, מתי בפעם האחרונה חגגתם כמו שהם חוגגים בכל דרבי בשנה האחרונה? מתי בפעם האחרונה הראיתם חיבור לקהל שלכם ולא ברחתם אחרי מחיאות כפיים מקו ה-16? כבר מספר עונות שהמועדון נמצא במשבר עמוק, וזה מרגיש רע מעונה לעונה. במשך כל העונות האלה הגענו לכל משחק ובכל תנאי – בית, חוץ, גביע הטוטו, חו”ל. במשך כל העונות האלה אנחנו אוכלים את החרא שלכם ואומרים שזה טעים לנו. לא, אין אשם אחד. כולכם אשמים באותה מידה. אל תלבישו את זה על השוער המסכן או על המאמן שלא יודע לאן הוא הגיע. אל תלבישו את זה על הקהל או על הפציעה של מאור בוזגלו. כולכם אשמים, אחד אחד, מהאדון למעלה ועד מי שמקפל את המדים. כולכם לא יודעים איפה אתם נמצאים, כולכם בחרתם לזרוק על הקהל שלכם משבוע לשבוע. כולכם בחרתם לא לשמוח איתנו בשמחות, לעשות טובה שאתם מנצחים, להיות אנמיים כלפי הקהל והמועדון. כולכם לוקחים את המשכורת שלכם ונוסעים לארוחות משותפות בתל אביב, אז אולי כדאי לכם להישאר שם כי מכבי חיפה זה לא בשבילכם. קניתם אותנו בניצחונות זמניים, בבקשות תמיכה וברכש שלכאורה היה אמור להיות טוב. אבל זה הגבול, הגיע הזמן להחרים את משחקי הקבוצה, כולל את הדרבי היום, ולהראות לשחקנים ולבעלי התפקידים במועדון שאם הם מרשים לעצמם לבזות את החולצה הירוקה הם יכולים להישאר לבד, מבחינתנו הם לא מכבי חיפה. חשוב לנו להבהיר לכל אוהדי הקבוצה שמי שימשיך לתת יד בעידוד הקבוצה ובתמיכה בשחקנים ימשיך להביא עלינו הרס גדול יותר ולתת לשחקנים את הלגיטימציה להמשיך ולזלזל במועדון, בסמל ובנו – הקהל. מי שנמאס לו ששמים עליו זין, מי שנמאס לו מההתנהלות החובבנית של המועדון – אל תגיעו לאיצטדיון. שלא יקנו אתכם בסיסמאות שזה דרבי אחרון העונה. מי ששם עלינו זין, אנחנו נשים עליו בחזרה".

 

 

הקופים הירוקים כתבו: "הגיעו מים עד נפש. אתם מבקשים מאיתנו לתמוך בכם, להיות מאחוריכם, לעודד אתכם, ובתמורה אתם מבזים אותנו משחק אחרי משחק, מבזים את השם של מכבי חיפה ואת הסמל. לא עוד. פליאוף תחתון, שמונה נקודות מהקו אדום, ויותר חשוב – לא לנצח שום דרבי ולתת להם לחגוג לנו בפרצוף? איפה הכבוד העצמי שלכם? אנחנו מפסיקים את העידוד. נתנו לכם את כל התמיכה האפשרית וירקתם לנו בפרצוף. ולכם, הנהלת המועדון והצוות המקצועי, אנחנו רואים בכם האשמים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סי

    זה בטוח לא חכם ההפגנות חייב ששחר ימכור את מכבי חיפה ויעזוב בכבוד שמגיע לו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר