היציע הצפוני. עמדת המנצח נותרה מיותמת (צילום: צלמוס)
היציע הצפוני. עמדת המנצח נותרה מיותמת (צילום: צלמוס)

מחריף הנתק בין מכבי לאוהדי הקבוצה

ארגוני האוהדים התאחדו נגד השחקנים, ואפילו העמדה של המנצח על מקהלת האוהדים ביציע הצפוני נותרה ריקה. שוטרים הובילו אל מחוץ לאיצטדיון אוהד שהניף שלט שעליו נכתב "יעקב שחר לך הביתה"

פורסם בתאריך: 17.4.18 08:37

הנתק בין מכבי לאוהדי הקבוצה מחריף, ואל המשחק מול הפועל אשקלון (1:2) במסגרת הפלייאוף התחתון הגיעו 7,300 צופים בלבד. כל ארגוני האוהדים התאחדו נגד השחקנים, ולאורך כל 90 הדקות לא נשמעו קריאות עידוד מצד הקופים הירוקים והאולטרה בויז, ואפילו העמדה של המנצח על מקהלת האוהדים ביציע הצפוני נותרה ריקה.

במקום עידוד זכו השחקנים לשריקות בוז מצדם של האוהדים, ורובן הופנו אל הקפטן רמי גרשון שממשיך לשמור על ממוצע של טעות קריטית אחת בכל משחק. כך היה גם בשבת כאשר שגיאה כפולה שלו הובילה לשער השוויון של אשקלון. גרשון ספג שריקות בכל נגיעה שלו בכדור, והמאמן פרד רוטן הסביר כי הוא בחר להחליף את הבלם במחצית כדי למנוע ממנו להמשיך ולסבול את היחס מהקהל.

במהלך המשחק הונף ביציע הצפוני שלט שעליו נכתב "יעקב שחר לך הביתה". סדרנים נכנסו ליציע ולקחו את השלט מידיו של האוהד, וכעבור כמה רגעים הגיעו למקום שוטרים והובילו את האוהד אל מחוץ לאיצטדיון. אוהדים שהיו בקרבת מקום הגיבו בכעס לתקרית והאשימו את המועדון בסתימת פיות.

ממכבי נמסר בתגובה לתקרית: "הדברים אינם מדויקים ואף מסולפים. חברת האבטחה או המשטרה לא קיבלו הוראה כזו או אחרת משום נציג מועדון בנוגע לשלט המדובר. בדיעבד התברר לנו כי האוהד נעצר לאחר שתקף שוטר ולא בגלל השלט. לא קיימת שום הנחיה להוריד שלטים נגד המועדון והנשיא יעקב שחר. ההנחיות בנוגע להנפת שלטים הן ברורות – שלט שעלול לגרום לתסיסה ביציע ולאלימות, כפי שקרה במקרה הזה, אינו מאושר".

 

השלט "יעקב שחר לך הביתה". האוהדים טוענים לסתימת פיות (צילום: צלמוס)

השלט "יעקב שחר לך הביתה". האוהדים טוענים לסתימת פיות (צילום: צלמוס)

 

גורמים במכבי מביעים חשש כבד כי מערכת היחסים הרעועה עם האוהדים תפגע בצורה קשה במכירת המנויים לעונה הבאה. על אף עונות השפל האחרונות הצליחה מכבי למכור בין 16,000 ל־18,000 מנויים מדי שנה, אך במצב העניינים הקיים נראה שהמספרים הללו לא יחזרו.

 

 

בעניין אחר, בחודש האחרון שינה רוטן את שיטת האימון, ובמקום אימונים קצרים של כשעה ורבע נמשכים האימונים שעתיים ויותר. המאמן הסביר לשחקניו כי שיטה זו הפכה לסטנדרט בקבוצות הבכירות באירופה וכי הוא מעוניין להנחיל אותה גם במכבי. במכבי מציינים כי שיטת האימונים החדשה נועדה למנוע פציעות, ולאחר שבשנים האחרונות ובפתיחת העונה סבלה הקבוצה מפציעות רבות של שחקניה נרשמת במועדון שביעות רצון ממספר הפציעות המועט.

ואם כבר פציעות, במכבי קיבלו בהפתעה ובחשד את טענתו של החלוץ עומר דמארי כי הוא פצוע. כזכור, במהלך המחצית השנייה מול אשקלון ביקש רוטן מדמארי להתחמם, אך נענה על ידי החלוץ כי הוא כשיר לשחק. רוטן זעם, צרח על השחקן ובעט בכעס כדור לעבר הספסל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שיודע

    כמה חוסר דיוק, האולטרא בויז לא מגיעים עד סוף העונה עוד מלפני הדרבי.

  2. חצי המצאה

    אני ממליץ לכתב להקשיב למסיבת העיתונאים ,אם הוא לא מבין אנגלית אני אתרגם לו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר