עומרי גלזר. מישהו אמר לוריס קאריוס? (צילום: צלמוס)
עומרי גלזר. מישהו אמר לוריס קאריוס? (צילום: צלמוס)

גלזר יבקש השאלה אם לא ישמש שוער ראשון

עומרי גלזר, שאיבד את מקומו בשערה של מכבי חיפה לאוהד לויטה, לא מוכן לחמם את הספסל. הערכה: יחבור שוב לגיא לוזון, הפעם בבית”ר ירושלים

פורסם בתאריך: 31.5.18 09:54

בסביבתו של שוער מכבי חיפה עומרי גלזר טוענים כי הוא יבקש להשאיל אותו לקבוצה אחרת אם לא יובטח לו שהוא יקבל את אפודת השוער הראשון של מכבי. כזכור, גלזר איבד את מקומו בהרכב הפותח לאוהד לויטה לאחר שער מביך שספג בדרבי הגומלין ברבע גמר גביע המדינה שבו הוא הוחלף כבר במחצית, ומאז לא חזר לעמוד בשערה של הקבוצה.

גלזר בן ה־22 נרכש מהפועל רעננה לפני שנתיים תמורת מיליון שקל. את העונה הראשונה הוא פתח על הספסל, אבל זמן קצר לאחר שגיא לוזון החליף את רנה מולנסטין הציב המאמן את השוער הצעיר בין קורות השער של מכבי. לאחר הגול המצחיק בדרבי הרים מחליפו של לוזון, המאמן ההולנדי פרד רוטן, ידיים ושלח אותו שוב אל הספסל.

 

 

גלזר מחלים כעת מפציעה והוא צפוי להיות כשיר לתחילת האימונים. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, קיבל גלזר ביחד עם לויטה ועם השוער השלישי גיל אופק זימון לתחילת האימונים, אך נראה כי הוא או לויטה לא יישארו בקבוצה משום שהמנהל הטכני מו אלאך מעוניין בשוער חדש ובוחן אופציות חלופיות. מכבי כבר פנתה לאריאל הרוש, ששיחק בעונה החולפת אצל רוני לוי באנורטוזיס פמגוסטה הקפריסאית, אך נראה שהוא קרוב יותר למכבי תל אביב מאשר למכבי חיפה, ובשל כך צפוי אלאך לחפש שוער זר.

גורמים במועדון אומרים שגלזר עדיין נחשב לשוער העתיד של מכבי, אבל כדי לחזור ליכולתו הטובה ולהחזיר לעצמו את הביטחון שאבד הוא חייב לשחק עונה אחת לפחות בקבוצה אחרת ורק אז לשוב אל סיר הלחץ הירוק. במכבי אומרים גם שגלזר עשוי להיות כלול בעסקה שבמסגרתה הוא יחבור שוב ללוזון, הפעם בבית”ר ירושלים, במקומו של בוריס קליימן, ועידן ורד יעשה את הדרך בחזרה לחיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר