איתמר צ'יזיק. "פנו אלי גורמים בכדורגל וביקשו שאתמודד על התפקיד"
איתמר צ'יזיק. "פנו אלי גורמים בכדורגל וביקשו שאתמודד על התפקיד"

גורמים בכדורגל מריצים את צ'יזיק לראשות ההתאחדות

איתמר צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל מכבי חיפה וכיום מועמד למקום במועצת העיר, סיים לאחרונה תקופת צינון של שנתיים ועם חזרתו לארץ מארצות הברית הוא יודיע על החלטתו. צ'יזיק: "עד אז אשקול את ההצעה"

פורסם בתאריך: 9.6.18 21:16

גורמים בכדורגל הישראלי מריצים את איתמר צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל מכבי חיפה, לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אם הוא יקבל את תמיכתו של מרכז מכבי יציג צ'יזיק את מועמדותו לתפקיד.

בשבועות האחרונים חווה ההתאחדות אנדרלמוסיה קשה בכל הקשור לבחירות לתפקיד היו"ר. לאחר שהתברר כי עופר עיני יסיים את תפקידו בסוף חודש יולי, עלו שמותיהם של שחקני העבר אלי אוחנה, איציק קורנפיין וחיים רביבו, אך אלה ירדו מהפרק. בהמשך הוזכר גם העסקן הוותיק שטרן חלובה כמועמד, אך הרעיון נפל. בשבוע שעבר נפסלה מועמדותו של שינו זוארץ בשל מעורבותו במכבי פתח תקוה, והוא יידרש לתקופת צינון כדי להתמנות לתפקיד.

 

 

צ'יזיק, ששימש כמנכ"ל מכבי במשך 14 שנה, סיים לפני כחודש תקופת צינון של שנתיים, כפי שדורש תקנון ההתאחדות כתנאי להתמודדות על התפקיד, וגורמים שונים העלו את שמו. צ'יזיק אישר הערב (שבת) את הדברים ואמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אכן פנו אלי גורמים בכדורגל וביקשו שאתמודד על התפקיד. בימים אלה אני נמצא בארצות הברית, ואחזור לארץ ב-18 ביוני. עד אז אשקול את ההצעה, וכשאשוב אודיע מהי החלטתי".

כזכור, לפני כשלושה חודשים חבר צ'יזיק אל המועמד לראשות העיר חיפה עו"ד דוד עציוני, והוא נמנה עם רשימתו למועצת העיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירוק

    אין לי בעייה נהפוכו צ'זיק אחד האנשים הדגולים שקמו במדינה הזאת אבל לו אין זיקה למכבי חיפה ? אגב אני אוהד מכבי חיפה והלוואי וצ'זיק ימונה…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר