גיא חיימוב. סוג של פלסטר? (צילום: ניר קידר)
גיא חיימוב. סוג של פלסטר? (צילום: ניר קידר)

למרות צירופו של חיימוב, מכבי מחפשת את שוער העתיד

מכבי חיפה אמנם החתימה את גיא חיימוב על חוזה לשנתיים, אך המועדון כבר החל בחיפושים אחר שוער צעיר שיהיה השוער הראשון שלה בשנים הבאות

פורסם בתאריך: 9.8.18 09:54

למרות החתמתו של גיא חיימוב לשנתיים, מכבי חיפה החלה בחיפושים אחר שוער צעיר במטרה שיהיה השוער הראשון של הקבוצה בשנים הבאות.

עומרי גלזר, שהיה מיועד לתפקיד, איבד לחלוטין את מעמדו בקבוצה, ובמכבי מנסים למצוא קבוצה שתקלוט אותו, אך עד כה לא התקבלה אפילו הצעה אחת לשאול או לרכוש אותו. מכבי רכשה את גלזר מהפועל רעננה לפני שנתיים תמורת מיליון שקל כהשקעה לעתיד, אך אחרי שקיבל את הקרדיט מגיא לוזון והציג יכולת טובה במשך חצי שנה, חלה ירידה דרסטית ביכולתו. לא פחות משלושה מאמני שוערים ניסו לשדרג אותו – גיורא אנטמן, ניר דוידוביץ’ וארנו ואן זוואם – אך כולם כשלו.
“גלזר הוא שוער בינוני ומטה, לא ייצא ממנו שוער גדול”, כך אומר שוער העבר ומאמן השוערים חיים לוין, “הוא שוער מוגבל, אלה הן היכולות המירביות שלו ולא ניתן יהיה לקדם אותו יותר. הוא לא יוכל לשמש שוער ראשון במכבי”.

 

 

נושא השוערים מטריד את המועדון. מאז פרישתו של ניר דוידוביץ’ בקיץ 2013 עמדו בשערה של הקבוצה ארבעה שוערים – בויאן שראנוב, ולדימיר סטויקוביץ’, אוהד לויטה, גלזר ועכשיו חיימוב (גיל אופק רשם הופעה אחת). יתרה מכך, שלושה שוערים בוגרי קבוצת הנוער עלו לקבוצה הבוגרת – רון שושן, טל בומשטיין ורועי פוקס – אך אף אחד מהם לא אמור להיות השוער הראשון של מכבי.

בינתיים נקלעה מכבי לפלונטר לאחר צירופו של חיימוב מהפועל באר שבע. מכבי מעוניינת כאמור להשאיל את גלזר לקבוצה אחרת ולהשאיר את לויטה כשוער שני, אלא שלויטה מחזיק בהצעות מבני יהודה, מעירוני קרית שמונה ומאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית של רוני לוי וכבר הודיע שהוא מסרב להישאר כשוער שני, ואילו גלזר דרש לעזוב וקיבל אישור לכך אך הוא לא מחזיק בהצעה כלשהי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אניהו ירוק

    אי אפשר לקדם את גלזר, לא בגלל שהוא ממצה את שיאו אלא משום שהוא שחצן ובטוח בעצמו מכדי ללמוד ולהתקדם!

  2. זוהר

    נו באמת למה לחפש כשיש לנו את שוער העתחד כאיוף להעיף את גלזר וליויטה ושכאיוף יהיה שוער שני וילמד מחיימוב ועוד שנתיים יחליף אותו !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר