עידן ורד. אולי בכל זאת? (צילום: ניר קידר)
עידן ורד. אולי בכל זאת? (צילום: ניר קידר)

מכבי ובית”ר מנסות להחיות את עסקת ורד

למרות שנראה היה כי בעקבות מכירתה של בית”ר ירושלים למשה חוגג נסתם הגולל על האפשרות לצירופו של עידן ורד למכבי חיפה, רוקחים שני המועדונים עסקה חדשה

פורסם בתאריך: 6.9.18 19:57

מכבי חיפה ובית”ר ירושלים בודקות את האפשרות להוציא אל הפועל בכל זאת את עסקת העברתו של עידן ורד מבית”ר למכבי, ושני המועדונים עשויים לבצע עסקה עד תום מועד ההעברות ב־17 בספטמבר.

מכבי פעלה לאורך כל הקיץ לצירופו של ורד לקבוצה וגם השחקן עצמו הביע את רצונו לחזור לקדנציה שנייה בירוק, אך ההתכתשות בין הבעלים אלי טביב לאלי אוחנה שניהל מטעמו את המועדון מנעה את המעבר. גם ההצעה שהגישה מכבי לרכישתו של הקשר תמורת כמיליון דולר וגם סיכום תנאי השכר של ורד לשלוש שנים בקבוצה לא סייעו לקיומה של העסקה. בינתיים רכש משה חוגג את בית”ר מטביב, אך גם רכש מסע רכש מסיבי לא עזר לקבוצה שפתחה את העונה עם שני הפסדים וניצבת במקום האחרון בטבלה.

 

 

התוצאות החלשות גרמו לחוגג ולמאמן בית”ר גיא לוזון לחשב מסלול מחדש, וכעת שוקל חוגג להיענות להצעה של מכבי להעביר לבית”ר גם שחקנים וגם כסף תמורת ורד. בבית”ר בוחנים כעת מי משהשחקנים שמכבי מעוניינת לשחרר יכול לעזור להם להיחלץ מהמצב שאליו נקלעה קבוצתם/

בעניין אחר, בהמשך להחלטה לאסור מכירה של כרטיסים ליציע אבי רן ולאפשר את הכניסה אליו רק לבעלי מנויים, כפי שנחשף לראשונה בשבוע שעבר ב“כלבו – חיפה והצפון”, החליטה מכבי לבצע הפרדה מוחלטת בתוך היציע בין חברי שלושת ארגוני האוהדים – הקופים הירוקים, אינפרנו ורדה והאולטראבויז. במועדון חוששים כי המתיחות בין האוהדים תגלוש לפסים אלימים ולכן הקדימו תרופה למכה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר