עומרי גלזר. שנת מבחן (צילום: צלמוס)
עומרי גלזר. שנת מבחן (צילום: צלמוס)

רוטן הבטיח דקות משחק משמעותיות לגלזר

עוד לפני הטעות האומללה של גיא חיימוב מול בני יהודה הבטיח מאמן מכבי חיפה פרד רוטן לשוער הצעיר עומרי גלזר שהוא יקבל העונה דקות משחק משמעותיות

פורסם בתאריך: 18.9.18 09:14

ללא קשר לשער האומלל שספג גיא חיימוב ביום ראשון במשחק החוץ מול בני יהודה (1:1), בסביבתו של השוער עומרי גלזר טוענים כי המאמן פרד רוטן הבטיח לו שהוא יקבל דקות משחק משמעותיות בליגה. הבטחה זו, אומרים מקורביו של גלזר, הרגיעה אותו וגרמה לו לקבל בהבנה את ההחלטה של מכבי לשחרר מהקבוצה את אוהד לויטה ולא אותו.

גלזר חשש למעמדו לאחר שהוא נשאר במכבי כשוער משנה ונלחץ מכך שהתקדמות תיעצר לאחר שהוא היה השוער הראשון בקבוצה במשך יותר משנה. הדברים שהוא שמע מרוטן עודדו אותו ותרמו למוטיבציה שלו להיאבק על מקומו בהרכב הראשון. עם זאת, במכבי הבהירו לגלזר כי זוהי עונה מבחן עבורו וכי הם מצפים שבמשחקים שבהם הוא ישחק הוא יוכיח כי הוא ראוי לאפודת השוער הראשון.

 

 

רוטן ומאמן השוערים ארנו ואן זוואם שוחחו עם חיימוב לאחר המשחק מול בני יהודה והתרשמו שהוא לא איבד מביטחונו. במכבי מאמינים שעמידתו בשערה של נבחרת ישראל, למרות ההפסדים לאלבניה ולצפון אירלנד, חיזקה אותו ושהטעות הקשה שלו לא תפגע בו.
גורמים במכבי הביעו השבוע אכזבה קשה מרוטן וטענו שהוא לא מצליח לשדרג את יכולתם של השחקנים, ושהדבר בא לידי ביטוי גם בתוצאות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר